ניימאר משוכנע שהמעבר לריאל מדריד בלתי נמנע

ניימאר ורונאלדו
ניימאר ורונאלדו | Gettyimages

דיווח: למרות הביקורת על יכולתו מול אלופת אירופה, הברזילאי עלה למשחק נחוש להוכיח שיש לו מה לתרום לבלאנקוס. קרוס ייעדר מול בטיס, קובאצ'יץ' עשוי להחליפו. אסנסיו שהרשים מול פ.ס.ז' צפוי לשחק

(גודל טקסט)
על רקע הניצחון 1:3 הענק על פאריס סן ז'רמן, ריאל מדריד מחר (ראשון, 21:45) תשחק מול ריאל בטיס, ללא טוני קרוס שנפצע בברכו השמאלית וייעדר בין 15 ל-20 יום מהמגרשים. הפציעה קרתה אחרי שהוא התנגש עם קיליאן אמבפה בדקה ה-34 במשחק. אם הקשר גרמני לא יוכל לשחק בגומלין נגד פ.ס.ז' זו תהיה מכה קשה לאלופת אירופה, אחרי שהשלים 98.5 אחוזים בדיוק במסירות. מתיאו קובאצ'יץ' צפוי להחליף אותו מול האנדלוסים, כשאפשרות אחרת היא שדני סבאיוס שעבורו זה יהיה משחק מול האקסית.


בספרד ממשיכים לכתוב בביטחון שלמרות שהכחיש את המעבר אחרי המשחק, ניימאר משוכנע שיגיע לריאל מדריד. הברזילאי הגיב בחיוך לשאלה אם הוא בדרך למועדון מבירת ספרד, אבל לפי "מארקה" הוא עלה לכר הדשא בסנטיאגו ברנבאו כדי להראות לכולם מה הוא שווה ועד כמה הוא יכול לעזור לבלאנקוס בעתיד אם יגיע אליהם. ביחד עם ביקורת על משחקו, הבישול שלו עם העקב לאדריאן ראביו בשער הראשון הראה קמצוץ מהגאונות שיש לו להציע ואלה ששרקו לו בוז כשחקן ברצלונה קיבלו אותו בחיוכים.



מרקו אסנסיו שהבריק מול הקבוצה הצרפתית צפוי לשחק מול בטיס וממשיך להעסיק את עיתוני ספרד אחרי ההופעה המצוינת שלו. "אס" כתב שהוא מדורג שלישי בריאל מדריד במספר השערים שכבש עם שמונה בכל המסגרות העונה ושישי במספר הבישולים עם חמישה. למרות זאת, הוא מדורג רק במקום ה-13 במספר הדקות ששיחק העונה במדים הלבנים. הדבר מראה עד כמה זינדין זידאן לא נתן הזדמנות למי שנחשב לאחד הכשרונות הכי גדולים בכדורגל הספרדי.


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 17 de febrero de 2018 pic.twitter.com/UUhfXUhqIx

— AS (@diarioas) February 17, 2018

משחקים נוספים

ריאל סוסיאדד – לבאנטה (13:00)
אתלטיקו מדריד – אתלטיק בילבאו (17:15)
אספניול – ויאריאל (19:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי