"אסנסיו המלך הדגיש – תם עידן BBC בריאל מדריד"

שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד | AFP

בבירת ספרד מרוצים מה-3:5 על בטיס והחזרה של הבלאנקוס לכושר הבקעה, הכוכב הצעיר לא הסתיר: "כשאני לא משחק קבוע אני לא יכול להראות את היכולת שלי". זידאן: "רונאלדו מאושר". מרסלו נפצע ובספק לגומלין באלופות

(גודל טקסט)
מי דיבר על משבר? ריאל מדריד כבשה עשרה שערים בשני המשחקים האחרונים שלה בליגה – חמישה מהם של כריסטיאנו רונאלדו – בתווך הרשימה עם 1:3 על פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות, ואתמול (ראשון) סיפקה עוד הצגה נהדרת עם 3:5 בחוץ על בטיס.


אולי הסיפור בליגה כבר אבוד, אבל לפחות הבלאנקוס חזרו בשבועות האחרונים לשחק את הכדורגל הידוע שלהם. הרבה בזכותו של מרקו אסנסיו שחזר לעניינים. הכוכב הספרדי הצעיר חזר להרכב והבריק עם צמד, רונאלדו כבש שוב ואפילו קארים בנזמה כבש שער ליגה ראשון מאז נובמבר.



"אסנסיו המלך של פיאסטת השערים", נכתב בשער של "אס". "שער ענק", זעקה הכותרת של "מארקה". מאז תחילת 2018 רונאלדו הוא מלך שערי "לה ליגה" עם 8 כאלה. הפורטוגלי גם השווה את שיאו של ראול כשכבש ב-264 משחקים במדי ריאל מדריד.


"ריאל מדריד פגעה בבטיס בכל העוצמה ואחרי מחצית ראשונה מגעילה תיקנה את עצמה עם הצגה ענקית", נכתב ב"מארקה". "כמו במשחק נגד פ.ס.ז', אסנסיו הדגיש שתם עידן BBC אחרי שגארת' בייל לא כבש ובנזמה נכנס רק כמחליף לדקה וכבש". בעיתון גם נכתב שאסנסיו אמור להיות בהרכב לפני בייל ובנזמה. "אחרי 12 דקות בלתי נשכחות נגד פ.ס.ז' אסנסיו חזר להרכב והחזיר לזינדין זידאן על האמון בו עם צמד".


שחקני ריאל מדריד (AFP)
שחקני ריאל מדריד (AFP)


הכוכב הצעיר התכבד בכיבוש השער ה-6000 של ריאל מדריד בליגה הספרדית והצטרף בכך לשמות גדולים של הבלאנקוס שכבשו שערים עגולים נוספים כמו לוקה מודקיץ' (5500), גוטי (5000), ראול (4500), איבן סמוראנו (4000), חואניטו (3000) ופראנסיסקו חנטו (2000). שחקנה לשעבר של מאיורקה הוא ללא ספק הלוהט ביותר בקבוצה ושוב רמז על כך שהוא רוצה לשחק בקביעות בהרכב: "כשאין לך הזדמנות לשחק קבוע אתה לא יכול להראות את היכולת שלך, כך שאי אפשר לומר שהייתי במשבר או משהו. אני נמצא בקבוצה הכי טובה בעולם וזה נותן לי מוטיבציה. המשחקים הגדולים הם אלה בהם אתה רוצה הכי הרבה לשחק".


זיזו כבר נראה מחייך במסיבת העיתונאים. "אני מעריך מאוד את התרומה של אסנסיו, אבל כמו תמיד עבורי הכל מתבטא בעבודה קבוצתית. גם לאסנסיו וגם ללוקאס ואסקס מגיע לשחק יותר כי הם תמיד עושים את העבודה השחורה. הם עובדים קשה באגפים ופותחים את המשחק. אני לא יודע מה קרה לנו במחצית ראשונה כשבטיס הובילה, אבל תיקנו הכל במחצית השנייה. הבעיה הייתה כשנסוגנו אחורה. כשאנחנו בהתקפה זה תמיד טוב יותר. אני מודה שבשני המשחקים האחרונים צרחתי יותר מתמיד העונה. רונאלדו מאושר ואתם יכולים לראות את זה בעצמכם".


בריאל מודאגים מהפציעה של מרסלו שלפי דיווחים נמצא בספק לגומלין מול פ.ס.ז' בשמינית גמר ליגת האלופות. זידאן אמר: "אני מקווה שזה לא משהו רציני, נבדוק אותו במהירות האפשרית".


#LaPortada Puerta grande pic.twitter.com/7cYGgyBI8c

— MARCA (@marca) February 18, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי