בריאל מעריכים: מרסלו ייעדר חודש ויחמיץ את פ.ס.ז'

מרסלו
מרסלו | צילום : GettyImages

הרופא של הבלאנקוס בדק את הברזילאי ובמועדון חוששים שייעדר כארבעה שבועות, זידאן לקראת לגאנס (רביעי, 19:45): "אני לא עייף, אלחם בשביל להישאר פה הרבה זמן". היריבה שיגרה עקיצה לניימאר, רונאלדו צפוי לנוח

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
מכה קשה לריאל מדריד. בצוות הרפואי של הקבוצה מעריכים כי מרסלו ייעדר בחודש הקרוב ויחמיץ את משחק הגומלין מול פאריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות (6.3), כך טוען "אס". המגן נפצע בירך הימנית במשחק מול לגאנס והוחלף, אך בספרד מציינים שלא מדובר בהערכות סופיות.


בתוך כך, מחלקת הניו מדיה של לגאנס גילתה יצירתיות לקראת המפגש מול הבלאנקוס (רביעי, 19:45) בליגה הספרדית וכתבה: "ברוך בואכם לבוטרק דה פראנס", כאילו מדובר בליגת האלופות. גם עקיצה לכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' שוגרה: "ניימאר, יותר טוב שלא תבוא". כזכור, לגאנס ניצחה בסנטיאגו ברנבאו 1:2 בגביע, בעוד שפ.ס.ז' הפסידה שם 3:1 בשבוע שעבר.



תיאו הרננדס יפתח אצל ריאל במקומו של מרסלו, בעוד כריסטיאנו רונאלדו צפוי לקבל מנוחה. מרקו אסנסיו שנמצא בכושר נפלא, אמור לעלות שוב ב-11 של זידאןהמאמן הצרפתי נראה מחויך במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו טובים ומראים את זה ורוצים להמשיך ככה. נשתדל לשחק באותו ריכוז ויכולת טובה. המסר מעכשיו הוא שאנחנו רוצים לסיים כמה שיותר גבוה בליגה ובאלופות".


על לוקה מודריץ' הפצוע, שלא יהיה בסגל: "מדובר בפציעה קטנה. יש לי אמון מלא ברופאים ובכל הצוות הרפואי שלנו. אני מאמין שהוא יחזור כמה שיותר מהר לשחק".


מרסלו. הערכות פסימיות (gettyimages)
מרסלו. הערכות פסימיות (gettyimages)


המנוחה של כריסטיאנו רונאלדו: "הוא משחק כל עונה 60-70 משחקים ומגיע הזמן שלו גם לנוח. אנחנו מדברים על הדברים האלה לטובת כולם".


הדיווחים על עתידו: "אני לא עייף, למרות השמועות. אני צעיר ומאושר כאן. אלחם כדי להישאר פה עוד הרבה זמן. עד שיימאס לי מהעבודה הזאת אני אמשיך". 


בתוך כך, מעמדו של גארת' בייל לא ברור. לפי "מארקה" הוולשי נראה מנותק מהקבוצה במשחק האחרון מול בטיס. בייל נגע בכדור 24 פעמים בלבד ב-73 דקות, מסר רק 14 מסירות, בעט רק פעמיים וביצע דריבל אחד. לפי תוכנית הטלוויזיה הפופולרית "אל צ'ירנגיטו" הקשר המוכשר ביקש לעזוב בסוף העונה וצ'לסי נחשבת ליעד המוביל. "טוטו ספורט" האיטלקי טוען שהבלאנקוס עשויים להיכנס למירוץ אחרי שחקנה של ליברפול אמרה ג'אן, שנראה כבר סגור ביובנטוס.


CARTEL ON-LINE I El miércoles hay jornada de Champions en el 'Butarque de los Príncipes' ante el @realmadrid Eso sí, en #EnHorarioRuso#NeymarQuePorBienNoVengapic.twitter.com/amKZG43Ibm

— C.D. Leganés (@CDLeganes) February 19, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי