סרג'י רוברטו: חולם ללכת בעקבות מסי ואינייסטה ולפרוש בברצלונה

סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו | אתר רשמי

הקשר חתם בחודש שעבר על הארכת חוזהו עד 2022 והיום במסיבת עיתונאים לכבוד האירוע סיפר: "צ'אבי, אינייסטה, מסי, פיקה ובוסקטס מהווים עבורי ראי". ומה היה הרגע הכי מיוחד שלו בקריירה? דווקא לא השער ב-1:6

(גודל טקסט)
ב-19 בינואר הודיעה ברצלונה על הארכת החוזה של סרג'י רוברטו עד 2022. היום (חמישי) חתם הקשר רשמית על החוזה בטקס חגיגי בו נטלו חלק הנשיא ג'וזפ ברתומאו והמנהל הספורטיבי רוברט פרננדס. לחוזה הודבק תג מחיר מטורף של חצי מיליארד יורו.


"הוא בחור מיוחד לא רק כשחקן אלא כבן אדם. המטרה של המועדון הייתה להאריך את חוזהו ולהשאיר אותו אצלנו. אנחנו בונים עליו כחלק חשוב בעתיד של ברצלונה. בנוסף להיותו שחקן מאוד איכותי, הוא גם מוכן לעבוד קשה מאוד", אמר עליו הנשיא.




השחקן עצמו הוסיף: "מהרגע שדיברנו על חידוש החוזה רציתי להישאר בקבוצה. זה המקום בו תמיד רציתי להיות מאז שהייתי ילד. זה נכון שעוד מועדונים רצו אותי, אבל המטרה הייתה להישאר בבארסה. אני חולם ללכת בעקבות ליאו מסי ואנדרס אינייסטה ולסיים את הקריירה שלי בברצלונה. אני רק בן 26 ויש לי עוד הרבה שנים. צ'אבי, אינייסטה, מסי, פיקה ובוסקטס מהווים עבורי ראי. אני רוצה להיות כמוהם, כמה שיותר שנים בקבוצה".

@SergiRoberto10 on his contract extension and Barça's current excellent form #SergiRoberto2022pic.twitter.com/nuT81AVJ2n

— FC Barcelona (@FCBarcelona) February 22, 2018

השחקן הוסיף: "הייתי במועדון הרבה שנים וחוויתי בו הרבה חוויות ורגעים גדולים. רובם היו טובים, אבל אני שומר את משחק הבכורה שלי מול סלטה ויגו בקאמפ נואו כרגע הכי מיוחד. חוויתי גם זכייה בתארים וגם את השער מול פאריס סן ז'רמן ב-1:6. תמיד חשבתי שאני בקבוצה הכי טובה בעולם, גם כשהייתי בברצלונה ב'. מסי? תמיד היה קל מכיוון שהוא עושה את הכל קל יותר. הוא גורם לנו להיות טובים יותר. מקווה שהקריירה הספורטיבית שלנו תימשך ביחד".


התרומה של פפ גווארדיולה: "היה לי מזל שהוא אימן אותנו ונתן צ'אנס לצעירים. עם לואיס אנריקה עבדתי פעמיים בנוער ואחר כך בבוגרים. שיחקתי בעמדה לא שלי והוא עדיין נתן לי צ'אנס. תמיד אהיה אסיר תודה לשניהם. אני יכול לומר לצעירים שהדרך להצלחה בברצלונה לא קלה וצריך הרבה סבלנות".



סרג'י רוברטו מציג הארכת חוזה עד 2022 (אתר רשמי)


על העונה הנוכחית: "אנחנו נמצאים במקום בו רצינו להיות מתחילת העונה. טבעי שבינואר ובפברואר שחקנים קצת עייפים, אבל אנחנו לא נעצור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי