זידאן: הלוואי שניימאר שיחלים. לא אוהב לראות שחקנים פצועים

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

שבוע לפני הגומלין מול פ.ס.ז', הבלאנקוס יתארחו אצל אספניול במשחק בו המאמן עשוי להעניק שוב מנוחה לרונאלדו: "הכי חשוב זה ש יהיה בשיאו". מודריץ', קרוס ומרסלו התאמנו. ויניסיוס ג'וניור ומסקארל יצטרפו בקיץ?

(גודל טקסט)
שבוע לפני הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות, ריאל מדריד תתארח מחר (שלישי, 21:00) באצטדיון RCDE אצל אספניול במסגרת המחזור ה-26 ב"לה ליגה". הבלאנקוס שחזרו למקום השלישי בשבוע שעבר רחוקים שבע נקודות מסגנית המוליכה אתלטיקו מדריד ו-14 נקודות מברצלונה שבפסגה. המטרה של האלופה היא להתקרב ככל האפשר לקולצ'ונרוס, כשהמקום הראשון לא נראה כמו יעד מציאותי.


במסיבת העיתונאים לקראת המשחק המאמן זינדין זידאן רמז שכריסטיאנו רונאלדו עשוי לקבל שוב מנוחה כמו במשחק בשבוע שעבר מול לגאנס, אך לא ציין זאת במפורש. כשנשאל על הפציעה של ניימאר, שכנראה תמנע ממנו לשחק במשחק הגומלין בליגת האלופות בשלישי הבא, זיזו כמו זיזו איחל לברזילאי החלמה מהירה: "הלוואי שיחלים ויוכל לשחק נגדנו. אני לא אוהב לראות שחקנים פצועים. אף פעם לא ארצה ששחקן יריב שלנו לא ישחק נגדנו בגלל פציעה. ראיתי את המשחק של פ.ס.ז' אתמול".



גארת' בייל והכושר שלו:
"אני רואה שהוא משתפר ממשחק למשחק. אנחנו רוצים שהוא יגיע למצב של כשירות במאה אחוז. נגד דפורטיבו אלאבס הוא כבש שער, אבל לא זה הדבר החשוב. העובדה ששיחק 90 דקות וגילה יכולת טובה היא זו שחשובה".



היכולת מול אלאבס יותר חשובה מהשער (Gettyimages)


הכושר של רונאלדו שכבש עשרה שערי ליגה מתחילת 2018: "אנחנו יודעים שרונאלדו הוא כזה. הוא מכיר את עצמו הכי טוב ויודע שלפעמים הוא צריך לנוח. אנחנו מדברים על זה. כולם יודעים שהכי חשוב שרונאלדו יהיה בשיאו. זאת עונה ארוכה שבסיומה יש מונדיאל וכשחקן שעבר פציעה בשנה כזאת אני יודע שהוא זקוק גם למנוחה".


רצף הנצחונות של הקבוצה: "אנחנו יודעים איך זה בכדורגל. אנחנו רוצים להמשיך את הרצף הטוב. בכל משחק אנחנו רוצים לעלות לכר הדשא ולעשות את המקסימום".


סרחיו ראמוס כקפטן: "יכולים לומר עליו הרבה דברים, אבל אף אחד בקבוצה לא מטיל בו ספק. אנשים מאוד אוהבים אותו כאן. הוא המנהיג והקפטן שלנו".



רונאלדו. ינוח מול אספניול? (AFP)


בנוסף אישר זידאן שלוקה מודריץ', טוני קרוס ומרסלו הפצועים ימשיכו להיעדר. הוא גילה שהם חזרו לאימונים, אבל הוא לא רוצה להפעיל עליהם לחץ, כשברור שהמטרה היא שיחזרו לכושר לקראת הגומלין מול פאריס סן ז'רמן. מי שיחזור מחר למרכז ההגנה הוא הקפטן ראמוס שריצה עונש הרחקה בעקבות צהובים. מתיאו קובצ'יץ' צפוי להמשיך בקישור במקום קרוס ותיאו הרננדז יחליף אץ מרסלו. גם לוקאס ואסקס שהצטיין מול אלאבס ימשיך כנראה ב-11 אחרי שבישל כבר עשרה שערים העונה וכבש שבעה שערים, כשרק כריסטיאנו רונאלדו מקדים אותו כשהיה מעורב כבר ב-33 שערים העונה (כבש 28 שערים ובישל חמישה). גם איסקו ומרקו אסנסיו עשויים לפתוח.


בתוך כך, "אס" פרסם הבוקר ששחקן הרכש הראשון של ריאל מדריד הקיץ יהיה קשר איינטרכט פרנקפורט עומאר מסקארל בן ה-25 שהחל את דרכו במחלקת הנוער של הבלאנקוס ושיחק בריאל מדריד קסטייה, וצפוי לעלות ארבעה מיליון יורו בעקבות סעיף רכישה בחזרה שהכניסה הקבוצה הספרדית. בקבוצה הגרמנית הבינו שיצטרכו להיפרד מהקשר ויבקשו במקומו בהשאלה את מרקוס יורנטה שלא מרבה לקבל דקות מזידאן. כזכור, גם בעונה שעברה השאילה פרנקפורט שחקן מריאל, אז היה זה הבלם הצעיר חסוס ואייחו. 

בריאל מדריד רוצים את השחקן שערכו בשוק 15 מיליון יורו ויש לו גם ביקוש בקבוצות בבונדסליגה ובפרמייר-ליג, כך שהקבוצה תוכל לעשות עליו רווח נאה. מטרה נוספת של רכישתו היא שאחרי שנה וחצי טובות בגרמניה הוא יפתח את העונה בריאל מדריד ויהווה חיזוק בתחילת העונה הבאה, שכידוע תתחיל אחרי המונדיאל ושחקני קישור רבים יקבלו חופשה ארוכה יותר וייעדרו מההכנות. הכדורגלן עבר ניתוח בקיץ בגיד אכילס ומאז חזר שיחק שישה משחקים וגילה יכולת מצוינת. כך או כך, ההחלטה בסופו של דבר תהיה של המאמן.


 

מסקארל. הרכש הראשון של ריאל בקיץ? (Gettyimages)


במקביל, פרסם "דייל מירור" שריאל מדריד הציבה תג מחיר של 90 מיליון ליש"ט על גארת' בייל. הוא שיחק בניצחון 0:4 נגד אלאבס וכבש שער, אבל ההחלטה העקרונית היא עדיין למכור אותו, אלא אם יהיה שיפור דרסטי ביכולתו. צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד יהיו הקבוצות העיקריות שירצו אותו. 

בברזיל דווח שויניסיוס ג'וניור החלוץ שנרכש על ידי ריאל מדריד מפלאמנגו לא יישאר בקיץ 2018 לעונה נוספת בברזיל. הוא עשוי להצטרף מחנה האימונים של הבלאנקוס, כשאפשרות אחת היא שייכלל בסגל הרחב של ריאל מדירד וייתכן שגם ישחק בקסטייה, או שיושאל לעונה לקבוצה אחרת באירופה כדי לצבור דקות משחק. הוא אמור להצטרף לאלופת אירופה למסע המשחקים שלה בקיץ בארה"ב כשימלאו לו 18. כזכור, הקבוצה הספרדית שילמה 45 מיליון יורו על הכישרון הברזילאי ולצוות המקצועי אין ספק שהשכום ישתלם בעתיד.


במקביל, "קוריירה דלו ספורט" פרסם שמנצ'סטר יונייטד מוכנה להפעיל את סעיף השחרור של חלוץ אינטר מאורו איקרדי בסך 97 מיליון ליש"ט (110 מיליון יורו) כדי לרכוש אותו בקיץ הקרוב. הארגנטינאי, שכבש 18 שערים ב-22 משחקים, טרם האריך את חוזהו בנראזורי והוא עשוי לרצות לעזוב אם הקבוצה לא תבטיח כרטיס לליגת האלופות. איקרדי הוזכר גם כמועמד לריאל מדריד בקיץ 2018 וגם פאריס סן ז'רמן בעקבותיו. אם אינטר תצליח לשכנעו לחתום על הארכת חוזה סעיף השחרור יגדל ללפחות 200 מיליון יורו.




ויניסיוס ג'וניור עם רונאלדו. ישתפו פעולה בברנבאו בעונה הבאה? (האינסטגרם של השחקן)

 

בנוסף לאיקרדי, גם חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, שחתם אצל פיני זהבי, מוזכר כמועמד לאלופת אירופה ולקבוצות פרמייר-ליג. לפי "סאן" צ'לסי עשויה להיות מעוניינת בפולני לאחר שגם אלברו מוראטה וגם אוליביה ז'ירו לא מספקים את הסחורה. מטבע הדברים שגם מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וליברפול מוזכרים בהקשר של החלוץ, אבל הוא לאו דווקא יעבור לפרמייר-ליג. באיירן תילחם כדי להשאיר אותו אצלה והנשיא אולי האנס והיו"ר קרל היינץ רומניגה שותקים עד כה אחרי הפרסום שלבנדובסקי חתם אצל זהבי. בתקשורת הפולנית לעומת זאת יש התלהבות עצומה וסבורים שהוא בדרך לריאל מדריד. החלוץ נשאל אחרי ה-0:0 עם הרטה ברלין אם הוא בדרך לריאל מדריד ואמר: "אין לחתימה שלי אצל פיני זהבי שום קשר לכך". המנהל הספורטיבי חסן סליהמידצ"יץ' טען: "אני מדבר כל יום עם לבנדובסקי והעובדה שיש לו סוכן חדש לא אומרת שהוא יעזוב. התקשורת סתם ניפחה את כל הסיפור. יש לו חוזה עד 2021 איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי