הקלאסיקו בקאמפ נואו ייערך ביום ראשון ה-6 במאי

רונאלדו
רונאלדו | AFP

יו"ר "לה ליגה" חשף את התאריך של המשחק החם של המחזור ה-35 (21:45). לפי "סקאיי" ריא מדריד מנהלת מו"מ עם לבנדובסקי, גם קיין וסלאח על הכוונת. רונאלדו יקבל מנוחה ולא יהיה בסגל למשחק הערב מול אספניול

(גודל טקסט)
הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה במסגרת המחזור ה-35 בליגה הספרדית ייערך ביום ראשון ה-6 במאי, כך חשף אתמול (שני) יו"ר "לה ליגה" חאבייר טבאס. בארסה מוליכה כיום את הליגה עם עם פער של שבע נקודות מסגניתה אתלטיקו מדריד ו-14 מהבלאנקוס, כך שבסיטואציה מסויימת המשחק בקאמפ נואו עשוי להיות לפרוטוקול בלבד, ואף להוביל לכך ששחקני האלופה היוצאת יקבלו את פניהם ב"מסדרון כבוד", דבר שישמחו למנוע בבירת ספרד.


בתוך כך, ריאל מדריד ממשיכה לתכנן את העונה הבאה. "סקיי גרמניה" מדווח שריאל מדריד מנהלת מו"מ עם רוברט לבנדובסקי ומנכ"ל הבלאנקוס, חוסה אנחל סאנצ'ס, מקיים בשבועות האחרונים שיחות עם השחקן ונציגו פיני זהבי. לפי "סקיי", החלוץ הפולני נלהב לעבור ולכן לא ירצה להאריך את חוזהו בבאיירן, כפי שמציעה לו הקבוצה בה הוא חתום עד 2021.



ריאל מדריד פועלת בכמה גזרות של חלוצים גדולים, כדי להחתים אחד מהם בקיץ הקרוב במקום קארים בנזמה שיעזוב. 
לפי האתר "OK דיאריו" היא שמה לה למטרה לרכוש את אחד משני הכובשים הגדולים של הפרמיירליג – הארי קיין או מוחמד סלאח. לפי מקורות במצרים, סלאח לא יסרב להצעה קוסמת לעבור כיוון שכל מצרים מאחוריו ושם חולמים לראות אותו בקבוצה הכי הישגית בעולם.


ובחזרה להווה, תתארח הערב הקבוצה של זינדין זידאן בברצלונה אצל אספניול ללא רונאלדו. CR7 שחולם לזכות שוב במלך השערים של הליגה הספרדית, שוכנע על ידי המאמן לנוח ולבוא רענן יותר למשחקים החשובים, ובעיקר לקראת פ.ס.ז' בליגת האלופות, ולא יהיה בסגל. שחקן נוסף שלא נכלל ברשימה של זידאן ברגע האחרון הוא קאסמירו שסובל מבעיות בקיבה ובמקומו זומן אוסקר רודריגס הצעיר מריאל מדריד קסטייה.



יקבל מנוחה מול אספניול כדי לבוא רענן לליגת האלופות. רונאלדו (AFP)


"מארקה" פרסם שכמו בניצחון על לגאנס 1:3 בו שהה הכוכב בחופשה בפורטוגל, גם היום הוא לא יצטרף לחבריו ויישאר בבית. רונאלדו הוא מלך השערים של ליגת האלופות עם 11 שערים ב-7 משחקים וזיזו מהמר לחלוטין רק על המפעל הזה כאשר ברור לו שהליגה אבודה. החוד של ריאל יורכב היום מגארת' בייל, קרים בנזמה ומרקו אסנסיו.

 

הפרט הפיקנטי של המשחק יהיה שאסנסיו יפגוש את חברו ששיחק איתו במאיורקה בעונת 2013/14 ג'רארד מורנו המשחק כיום באספניול. שניהם שיחקו בקבוצה כשדודו אוואט היה המנהל המקצועי שלה. השניים הפכו חברים טובים במאיורקה וחלקו חדר במשותף. מורנו היה אז מושאל מויאריאל וכבש 11 שערים באותה עונה דבר שהחזיר אותו ל"צוללת הצהובה" בעוד שאסנסיו היה שחקן צעיר ששיחק לראשונה בבוגרים ונחשב לכישרון ענק.
 

 

בתוך כך קרא כוכב העבר של הבלאנקוס, ראול, להשאיר את זידאן כמאמן ריאל מדריד גם בעונה הבאה ולא משנה מה יהיו ההישגים של הקבוצה. "העידן הנוכחי של ריאל לא נגמר עדיין ואני רוצה שזיזו יישאר".



 ראול. חושב שזידאן צריך להישאר במועדון (GettyImages)
 

 

ריאל מדריד הפכה למועדון הויראלי המוביל בעולם אחרי שהגיעה להסכם לשדר את האימונים שלה ומסיבות העיתונאים ברשתות החברתיות ל-560 מיליון אוהדים שלה ברחבי בעולם. היא הקבוצה הראשונה שהגיעה להסכם כזה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי