0:1 מדהים לאספניול על ריאל מדריד בתוספת הזמן

מורנו
מורנו | AFP

הבלאנקוס הגיעו עם חמישה ניצחונות בכל המסגרות ונוצחו מול האחות הקטנה של ברצלונה משער של מורנו בדקה ה-93. שער חוקי למארחים נפסל קודם לכן. ג'ירונה - סלטה 0:1

(גודל טקסט)

מסתבר שלא רק ברצלונה עושה בלאגן לריאל מדריד. גם האחות הקטנה אספניול הניחה תקר בגלגליה לאלופת אירופה עם 0:1 מדהים בתוספת הזמן של מרגלי ג'רארד מורנו. אחרי חמישה ניצחונות רצופים (ארבעה בליגה ואחר בליגת האלופות) זינדין זידאן וחבורתו שוב מוצאים את עצמם במבוכה גדולה. מנגד אספניול השלימה ניצחון ביתי כפול על שתי הגדולות של מדריד, אחרי שניצחו בתוצאה זהה את אתלטיקו ב-22 בדצמבר 2017.

גם ללא כריסטיאנו רונאלדו, אבל עם איסקו וגארת' בייל, ריאל לא היתה אמורה להתקשות מול קבוצה מהמקום ה-15 שלא ניצחה כבר בשישה משחקי ליגה רצופים. אבל הבלאנקוס לא עשו דבר פרט מלהחזיק בכדור בעיקר לרוחב, בעוד המארחים היו יותר מסוכנים ואף כבשו שער חוקי מרגלי אותו מורנו בדקה ה-30 שנפסל בטענת נבדל של השופט.

בדקה ה-93 סרחיו גרסיה חרש מימין והעביר למרכז הרחבה. איש לא שמר על מורנו וזה שלח פצצה לרשת הגבוהה וקבע את תוצאת המשחק, 0:1 לאספניול שזכתה לניצחון על ריאל לראשונה מאז אוקטובר 2007 ואשר הפסידה לבלאנקוס 11 משחקים ברצף. בעקבות ההפסד לא רק שהבלאנקוס לא יוכלו לצמצם את הפער מאתלטיקו שבמקום השני, אלא עלולים למצוא את עצמם במקום הרביעי, אם ולנסיה תנצח בבילבאו.



בייל. גם הקבוצה הקטנה של ברצלונה עושה בעיות (AFP)

במשחק נוסף: ג'ירונה – סלטה ויגו 0:1 (פורטו 14).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי