"אחת העונות השחורות של ריאל, לשחקנים לא היה אכפת"

שחקני אספניול חוגגים
שחקני אספניול חוגגים | AFP

בספרד חותכים את הבלאנקוס לאחר ה-1:0 לאספניול, בייל ואיסקו חטפו. זידאן התגונן: "לא הגיע לנו להפסיד, זה כואב ומרגיז. לפעמים אתה לא יכול להבין את הכדורגל". דיווח: פרס מצא את הנוסחה להבאת סלאח

קבוצות: אספניול
(גודל טקסט)
הליגה אבודה כבר מזמן עבור ריאל מדריד, אבל מפלס מצב הרוח בקבוצה ירד שוב אחרי ההפסד אמש (שלישי) 1:0 לאספניול, כאשר כבר נדמה היה שהבלאנקוס בדרך להתאוששות מוחלטת עם חמישה ניצחונות רצופים ושבעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות.


לפי הפרשנים הספרדים שחקני ריאל נראו כאילו לא אכפת להם מהמשחק. "החדשות הרעות הן שיש לריאל עוד 12 משחקים עד סיום הליגה. העונה הזאת היא אחת השחורות בתולדותיה בליגה". ביקורת ננקטה גם כלפי יכולתו הגרועה של גארת' בייל ועל כך שאיסקו זעם על החילוף שלו ובקושי יצא מהמגרש. "לשחקנים לא היה אכפת מהמשחק במקום לנסות להוכיח שמקומם בהרכב", נכתב ב"אס".



"לא הגיע לנו להפסיד", טען זינדין זידאן אחרי המשחק. אומנם הראש של הבלנקוס בגומלין בליגת האלופות מול פאריס סן ז'רמן, אבל זיזו יכול לבוא בטענות רק לעצמו לאחר שלא לקח אפילו את כריסטיאנו רונאלדו למשחק בברצלונה והמחליפים הצעירים לא היו מספיק טובים. גם מרסלו, טוני קרוס, לוקה מודריץ' (פצועים) וקאסמירו שלא חש בטוב לא שיחק. קארים בנזמה החל על הספסל. התברר שריאל מדריד ב' לא מספיקה לנצח משחקים ב"לה ליגה".


"החמצנו קצת מכל דבר", המשיך המאמן הצרפתי. "התחלנו טוב והחמצנו מצבי כיבוש, אבל המחצית השנייה הייתה גרועה. זה הפסד שכואב ומרגיז ואני מצטער עבור השחקנים כי חיפשנו ניצחון ולא מצאנו אותו. לפעמים אתה לא יכול להבין את הכדורגל". אם ולנסיה תנצח את אתלטיק בילבאו, ריאל תרד למקום הרביעי בטבלה.


3 – Espanyol are unbeaten in their three La Liga home games against Barcelona, Real Madrid and Atletico in the same season for the first time since 1997/98. Battling. pic.twitter.com/EQDZC2vX3m

— OptaJose (@OptaJose) February 27, 2018


השוער קיילור נבאס הודה שיש לקבוצתו בעיה בליגה: "אנחנו חייבים להישאר מקצוענים בליגה גם אם היא אבודה מבחינת האליפות", אמר. "אנחנו עצובים וחייבים ללמוד מהמשחקים האלה כי רצינו ניצחון. לא חושב שעשינו צעד לאחור. יש כאלה שנים שהכל הולך קשה יותר. נצטרך לנצח את חטאפה בליגה לפני פ.ס.ז'". רפאל וראן טען שריאל לא הרימה ידיים בליגה למרות שהפער מברצלונה עלול לגדול ל-17 נקודות אם זו תנצח בחמישי את לאס פלמאס. "אין לי הסבר למה אנחנו לא עקביים בליגה. זה קרה לנו יותר מדי פעמים העונה. לעיתים אנחנו מראים את הכדורגל הכי טוב לעיתים הכי גרוע. ברור שנגד פ.ס.ז' ניתן את הכל כי זה המשחק הכי חשוב העונה", אמר הבלם הצרפתי.


בתוך כך דווח בתוכנית הפופולרית "אל צ'ירינגיטו" דיווחה שריאל לא ויתרה על רכישת דויד דה חאה, במקביל למגעים עם טיבו קורטואה. הבלאנקוס יציעו 100 מיליון יורו לרכישת השוער הספרדי של מנצ'סטר יונייטד ושכר עונתי של 14 מיליון יורו. במקביל, "בדיאריו גול" טוענים שפלורנטינו פרס ישלח את דני סאיוס לליברפול כהכנה לעסקת המיועדת על מוחמד סלאח.


ג'רארד מורנו ברגע כיבוש השער הסנסציוני (AFP)
ג'רארד מורנו ברגע כיבוש השער הסנסציוני (AFP)


אספניול השלימה הישג גדול כשלראשונה מזה 20 שנה לא הפסידה בבית לשלוש הגדולות – ברצלונה, ריאל מדריד ואתלטיקו. ג'רארד מורנו, שכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן, הוא חברו הטוב של מרקו אסנסיו מימיהם במאיורקה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי