גריזמן: אף פעם לא כבשתי בברצלונה, מקווה שביום ראשון

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

כוכב אתלטיקו מדריד, שכבש שבעה שערים בשני המשחקים האחרונים, מוכן למפגש בקאמפ נואו ביום ראשון: "לא אגיד לכם שאני עוזב בקיץ, כי כבר ארבע שנים אני אומר את זה ואני עדיין כאן"

(גודל טקסט)
אנטואן גריזמן, שכבש את כל ארבעת השערים ב-0:4 של אתלטיקו מדריד על לגאנס, מוכן ומזומן לקרב הגדול ביום ראשון בקאמפ נואו מול ברצלונה, במה שהפך למשחק העונה לאור העובדה כי מדובר במפגש בין הראשונה לשנייה בטבלה, כשלפחות עד הערב, כאשר ברצלונה תתארח אצל לאס פלמאס (22:30), הפער עומד על ארבע נקודות בלבד.


גריזמן מעולם לא כבש באיצטדיון של ברצלונה, ועבורו זו הזדמנות גדולה להרשים פעם נוספת את ראשי הקטלונים על רקע הדיווחים כי סוכמה העברתו לקבוצה קיץ עבור 100 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור שלו. הצרפתי כבש רק בשבוע האחרון שבעה שערים, בשני משחקים בסך הכל אחרי שהרשית שלוש פעמים גם ב-2:5 על סביליה. לפני כן כבש שמונה שערים ב-13 משחקים.




הצרפתי אמר אחרי המשחק מול לגאנס אתמול: "אף פעם לא כבשתי בברצלונה ואני רוצה לעשות את זה כעת ולחגוג בקאמפ נואו".


לשאלות על עתידו השיב: "אני מפוקס כעת בניסיון לעשות משהו גדול עם הקבוצה שלי ועם הנבחרת שלי במונדיאל. אני מאוד מעורב בשני הפרויקטים האלה ורוצה ליהנות עם הקבוצה שלי בליגה, בליגה האירופית ובגביע העולמי עם נבחרת צרפת. אני באמת לא חושב מעבר לכך. לא אגיד לכם שאני עוזב, כי אני אומר כבר ארבע שנים את אותו דבר ואני עדיין באתלטיקו".



גריזמן. אולי בתחילת השבוע הוא יבקיע לראשונה בקאמפ נואו? (Gettyimages)


במקביל, אתלטיקו מדריד הודיעה היום על הארכת חוזהו של תומאס פארטי הגנאי בן ה-24 עד 2023. הקשר האחורי ביסס העונה את מעמדו כשחקן מפתח בקולצ'ונרוס ולראיה שותף בין השאר ב-24 משחקי ליגה (19 בהרכב) ובכל ששת משחקי ליגת האלופות.

⚪ We're delighted to announce that @ThomasPartey22 has renewed his contract with Atleti until 2023.
➡ https://t.co/RMqtogIVPv#AúpaAtleti#Thomas2023pic.twitter.com/liwkipdyft

— Atlético de Madrid (@atletienglish) March 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי