אופטימיות בריאל: מרסלו, קרוס ומודריץ' יהיו כשירים לפ.ס.ז'

מרסלו וזידאן
מרסלו וזידאן | AFP

"אס" על התלות של הבלאנקוס ברונאלדו: לא מנצחים בלעדיו, מבקיעים 0.6 שער למשחק יותר איתו. ביקורת על איסקו: "מאט את המשחק, הרגליים שלו קצרות מדי"

(גודל טקסט)

בפאריס סן ז'רמן מדוכאים מהפציעה של ניימאר וחוששים גם מהמכה שקיבל קיליאן אמפבה בניצחון אתמול על מארסיי 0:3 ברבע גמר הגביע הצרפתי, אבל בריאל מדריד, יריבתם בשלב שמינית גמר ליגת האלופות, המצב רוח לא טוב בהרבה.

הבלאנקוס לא רק שהפסידו ביום שלישי בליגה לאספניול 1:0 אלא מחזיקים במצבת הפצועים שלושה שחקני הרכב טוני קרוס, מרסלו ולוקה מודריץ , אם כי ההערכה היא שכל השלושה  יהיו כשירים למשחק הגומלין ביום רביעי בפארק דה פראנס. מרסלו ערך לראשונה אימון מלא מאז פציעתו לפני שבועיים במשחק נגד ריאל בטיס, ועשוי אפילו לשחק עם הקבוצה מספר דקות נגד חטאפה בשבת (21:45). גם הבלם חסוס ואייחו, שרשם רק שלוש הופעות העונה, חזר להתאמן.


קרוס ומודריץ' עדיין מתאמנים לבד ועדיין ישנה אופטימיות לגבי שיתופם במשחק הגומלין. עם זאת נראה שהחזרה של הקרואטי היא שתיקח זמן רק יותר. קאסמירו, שנעדר מאספניול צפוי להיות כשיר למשחק נגד חטאפה.

העיתון "אס" הדגיש היום (חמישי) עד כמה ריאל  תלויה בכריסטיאנו רונאלדו שוב. הוא לא שיחק נגד אספניול והקבוצה נוצחה לראשונה אחרי עשרה משחקים. בעונת 2017/18 רונאלדו החמיץ 13 משחקים ובלעדיו ריאל מדריד לא ניצחה יותר ממחצית מהכמות (שבעה). נוכחותו מתבטאת גם בכיבוש שערים. כשהוא על המגרש ריאל מדריד כובשת 0.6 שערים יותר למשחק. ועוד סטטיסטיקה: בתוך כך השווה זידאן את השיא השלילי של ז'וזה מוריניו מעונת 2010/11 כאשר רשם כבר שישה משחקי ליגה ללא כיבוש. עד לא מכבר ריאל רשמה 73 משחקים רצופים בהם כבשה.


איסקו. "אינדיבידואליסט, לא תורם לקבוצה" (AFP)

יש ויכוח גדול בבלאנקוס לגבי איסקו שלא מקבל גב מזידאן. הוגו גאטי, השוער האגדי של ארגנטינה הצדיק את זיזו: "איסקו אינדיבידואליסט שלא מחפש לתרום לקבוצה", אמר גאטי לתכנית הטלוויזיה "איל צ'ירינגיטו", "הוא מאט את המשחק, הרגליים שלו קצרות מדי והוא גורם לכך שמודריץ' וקרוס יוצאים מתמונת המשחק".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי