מודריץ' חשוד בעדות שקר. העונש: עד 5 שנות מאסר

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

קשר ריאל הסתבך במשפט בקרואטיה הנוגע להעלמת מס בהעברתו מזארגרב לטוטנהאם. ריאל בשבת (21:45) נגד חטאפה, זידאן: "הראש בפ.ס.ז', ניימאר פצוע? מישהו אחר ישחק במקומו"

(גודל טקסט)

לוקה מודריץ' הסתבך בקרואטיה במשפט שחיתות של נשיא דינאמו זאגרב, זדרבקו מאמיץ'. קשר ריאל מדריד חשוד בעדות שקר והתובע במשפט דורש עונש מאסר של בין חצי שנה לחמש שנים. מודריץ' העיד על ההעברות שביצע הנשיא לשעבר כשהכניס לכיסו 15 מיליון יורו וביניהם נאשם בכך שהעלים מס על העברת מודריץ' לטוטנהאם ב-1.5 מיליון יורו.

על פי מה שנאמר במשפט העברת מודריץ' היתה בסך של  23 מיליון יורו ולקשר היה 50 אחוז מהכרטיס ביד. הקרואטי טען במשפט שמאמיץ' קיבל את הכסף אחרי שהוא ויתר על רובו וכאמור נחשד בעדות שקר.

מודריץ' הפצוע ייעדר בשבת (21:45) מהמשחק של ריאל בדרבי הקטן של מדריד נגד חטאפה בסנטיאגו ברנבאו. גם טוני קרוס פצוע ולא ישחק. המאמן זינדין זידאן קיים מסיבת עיתונאים והתייחס יותר למשחק נגד פ.ס.ז' בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות (רביעי, 21:45, 1:3 לבלאנקוס בראשון): "ההיעדרות של ניימאר לא תעשה את המשחק הזה קל יותר עבורנו. אנחנו כמובן מצטערים על הפציעה שלו, אבל מישהו אחר הרי ישחק במקומו".


ניימאר. זידאן חושש מפ.ס.ז' גם ללא הכוכב הברזילאי הפצוע (AFP)

על המשחק מול חטאפה: "הראש במשחק מול פ.ס.ז', אבל חושבים גם על הליגה ורוצים לתקן את הרושם מההפסד נגד אספניול שם נתנו רק מחצית אחת טובה, הראשונ".

שאר המשחקים בשבת: ויאריאל – ג'ירונה (14:00), סביליה – בילבאו (17:15), לה קורוניה – אייבר (19:30), לגאנס – מלאגה (19:30) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי