ריאל מדריד מנסה להכשיר את קרוס ומודריץ' לגומלין בפאריס

טוני קרוס
טוני קרוס | צילום: Gettyimages

סיכוי לא גבוה שהקשרים ישותפו. זידאן: "רגילים לאווירה שתהיה בפארק דה פראנס". וגם: המספרים המטורפים של כריסטיאנו רונאלדו שחצה 300 שערי ליגה ב-1:3 על חטאפה

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו מוכן לגומלין ביום שלישי בין פאריס סן ז'רמן וריאל מדריד, שתגיע לעיר האורות עם יתרון 1:3 מהמשחק הראשון. אחרי ההפסד לאספניול 1:0, רונאלדו חזר להרכב וכבש צמד בניצחון 1:3 על חטאפה. רונאלדו הבקיע 301 שערים בליגה ב-286 משחקים. 50 מתוך השערים האלה הובקעו בנגיחה – יותר מכל שחקן אחר ב"לה ליגה" מאז 2003/4. זו עונה תשיעית ברציפות שרונאלדו מבקיע יותר מ-30 שערים בכל המסגרות.


קאסמירו התלהב מההישגים של CR7 לאחר שזה כבש 14 שערים בשמונת משחקים אחרונים ואמר: "אחרי ההרחקה נהנינו מהמשחק. ברור שלחטאפה היו בעיות פיזיות להסתגל למשחק. רונאלדו הראה שוב שהוא הכי טוב בעולם. הוא מביא כל כך הרבה לקבוצה". על ניימאר שעבר ניתוח ולא ישחק באלופות אמר: "אני יודע כמה היה חשוב לו לשחק. במשחק כזה כל הטובים צריכים להשתתף, אבל לפ.ס.ז' יש שחקנים טובים וגם אנחל די מריה יכול לעשות לנו נזקים".



העיתון "אס" כתב שזה הרגע של רונאלדו והוא הגיע חזרה לכושר הכי טוב שלו ברגע הכי חשוב של העונה. העיתון גם החמיא למרסלו שנכנס ובישל אחרי פציעה ארוכה והוא המגן עם הכי הרבה בישולים ושערים בליגה (31 שערים ו-81 בישולים). "הוא האיר את שמי הברנבאו", אמר שדר המשחק.


 

Una nueva victoria y soñando desde ya con otra gran noche para el madridismo. #HalaMadrid

A post shared by Casemiro (@casemiro) on



לוקה מודריץ' וטוני קרוס שלא שיחקו עדיין, נמצאים בספק גדול למשחק בפאריס. יש מירוץ נגד הזמן להכשיר אותם, אבל זינדין זידאן הודה שזה הולך להיות קשה: "הם עוד לא התאמנו עם הקבוצה. נראה ביום ראשון אם הם יחזרו. אני לא מאלה שמתבכיינים על פציעות. אם הם לא יוכלו לשחק יהיו אחרים במקומם. יש לנו יומיים לאושש אותם, אבל אני לא אגלה מה התוכנית שלי לגבי המשחק. מקווה שביום שני כולם יתאמנו בפאריס, אבל לא אוכל לומר בוודאות. זה יהיה משחק ראשון שלי בצרפת כמאמן, אבל לא אשנה את ההכנות".


#LaPortada A París con un par pic.twitter.com/Mk2I5l8aYf

— MARCA (@marca) 3 במרץ 2018

זידאן נשאל על הדרך בה ריאל מדריד צריכה לשחק ואמר: "נצטרך לשחק את המשחק שלנו בלי לחשוב על האווירה העוינת בפארק דה פרינס ואולי לשריקות הבוז שיהיו. נהיה מפוקסים, אנחנו רגילים לשחק במשחקים כאלה ויש לנו את השחקנים המתאימים להרגיע את המשחק".


גם הקפטן סרחיו ראמוס התייחס למשחק: "צריכים לגשת למשחק במקצוענות ועם המון אופי. כולנו יודעים עד כמה ליגת האלופות חשובה לנו. כולנו יודעים שהיריבה טובה ובהתקפה הם יכולים להזיק לנו גם בלי ניימאר".


למרות כל הביקורות השנה על גארת' בייל הוא כבש מול חטאפה והוא כבר הכובש השני בטיבו בקבוצה עם 11 שערים (שמונה בליגה). הוא עשוי לפתוח מול פ.ס.ז' כשלוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו יישבו אתמול על הספסל. בייל גם הפך לבריטי עם הכי הרבה משחקי ליגה בספרד כששיחק את ה-117 שלו במדי ריאל מדריד ועבר את דיוויד בקהאם ששיחק אף הוא בבלנקוס (161) וגארי ליניקר (103). הוא כבש 61 שערים במשחקים אלה ובישל 39 שערים.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי