קלופ: סלאח הקשר הכי התקפי שהכרתי, יכול להיות שחקן העונה

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

מאמן ליברפול התמוגג מהמצרי ששוב כבש ב-0:2 על ניוקאסל והשתווה להארי קיין בראש טבלת המבקיעים. המאמן החמיא גם לשוער קאריוס: "עושים הערכות מהירות בלי סבלנות"

(גודל טקסט)
ליברפול ניצחה את ניוקאסל 0:2, חזרה למקום השני בליגה והפעילה לחץ על מנצ'סטר יונייטד שתשחק רק מחר מול קריסטל פאלאס בלונדון (22:00, שידור ישיר בספורט1). מוחמד סלאח ממשיך להיות הכוכב של ליברפול אחרי שכבש את ה-32 העונה בכל המסגרות והשתווה להארי קיין עם 24 שערי ליגה. הוא כבש משחק שביעי ברציפות וסאדיו מאנה שהבקיע את השני רשם את השער ה-200 של עידן יורגן קלופ בליברפול. עוד מספר קסום לליברפול – היא הגיעה ל-300 ניצחונות ביתיים בפרמייר-ליג. זה גם היה הפסד ראשון של רפא בניטס באנפילד כמנג'ר אורח.


קלופ הימר בסיום שסלאח יהיה מועמד מוביל לתואר "שחקן השנה" למרות שיש למנצ'סטר סיטי כמה מועמדים משלהם לתואר. "ברור שסלאח יכול לזכות בתואר ולהקדים את קווין דה בריינה למרות שמנצ'סטר סיטי לוקחת אליפות. מדובר בשחקנים בעמדות שונות. ללא ספק, שני השחקנים נהנים מעונה מצוינת. אני חושב שגם הארי קיין ורוברטו פירמינו יכולים לזכות בתואר. לדויד סילבה יש עונה ענקית למעט התקופה שלא היה יכול לשחק". אגב, סלאח כבש בהכי הרבה משחקים בחמש הליגות הגדולות של אירופה – 26 משחקים שונים.



מאז אפריל 1994 ליברפול לא הפסידה לניוקאסל בבית ובסך הכל, 22 משחקים רצופים באנפילד. קלופ אמר על המשחק: "הבחורים היו נפלאים. הם כבשו שני שערים מרהיבים. מו סלאח הוא קשר הכי התקפי שהכרתי. יש לו תשוקה נפלאה לכיבוש שערים". העיתון "סאנדיי מירור" כתב שאם ניוקאסל תישאר בליגה, רפא בניטס יוכל לרשום את ההישג לצד ההישגים הכי גדולים שלו בגלל הסגל שיש לו והוא השיג לפחות מטרה אחת במשחק. ניוקאסל לא ירדה מובסת ובחצי הראשון לפחות תסכלה את ליברפול.



סלאח. שחקן העונה? (Gettyimages)


קלופ היה מרוצה מעוד שחקן וזהו השוער לוריס קאריוס שביצע לפחות עצירה אחת נפלאה מבעיטה של מוחמד דיאמה. "הייתי האידיוט הכי גדול אם הייתי נותן לו לשחק והוא לא היה שוער טוב. ההתחלה שלו בקבוצה לא הייתה טובה ובחיים שלנו היום אנשים עושים הערכות מהירות בלי סבלנות. ברגע שלא היה טוב בהתחלה, מיד אמרו שהוא לא שוער טוב, אבל הוא נזקק לזמן להתאקלם, לעבוד עם מאמן השוערים ועכשיו הוא תודה לאל בכושר מצוין. אם היה משחק 590 משחקים רצוף מצוי ואחר כך עושה טעויות גדולות כולם היו אומרים 'אבל הוא שוער ברמה עולמית'. אני לא מכיר שוער בעולם שלא עושה טעויות, אבל אני מבסוט ממנו עכשיו אז בואו נמשיך הלאה".


SUNDAY TIMES SPORT: Red Hot #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/nWBGalZNTp

— Neil Henderson (@hendopolis) 3 במרץ 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי