ברצלונה ניצחה את אתלטיקו מדריד, אינייסטה נפצע ובספק לצ'לסי

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | AFP

מסי סידר לקטלאנים ניצחון חשוב בבעיטה חופשית נפלאה בדקה ה-26, הגיע ל-600 שערים בקריירה והגדיל את הפער בפסגה לשמונה נקודות. הקשר נפגע בהמסטרינג ועשוי להחמיץ את הגומלין בשמינית גמר האלופות

קבוצות: אספניול
(גודל טקסט)
המחזור ה-27 בליגה הספרדית המשיך היום, כששבוע לאחר הניצחון הגדול על ריאל מדריד, חזרה אספניול חזרה וחילצה 1:1 דרמטי במשחק חוץ קשה נגד לבאנטה, שנאבקת נגד הירידה. מאוחר יותר משחק העונה בספרד הסתיים עם 0:1 סופר חשוב של ברצלונה על אתלטיקו מדריד ובסוף הערב גברה ולנסיה 0:2 על בטיס.


ברצלונה – אתלטיקו מדריד 0:1
בארסה גמגמה קצת בתקופה האחרונה, אתלטיקו הפציצה וגם הצליחה לצמק את הפער בפסגה לחמש נקודות בלבד. ואז הגיע המשחק בקאמפ נואו. הקולצ'ונרוס לא ניצחו בחוץ את הקטלאנים מאז 2006 וגם הפעם לא עמדו במשימה וימשיכו לרדוף אחרי המוליכה שהגדילה את הפער בפסגה לשמונה נקודות.



ליאו מסי כבש את השער היחיד במשחק, אבל איזה שער זה היה. הכוכב הארגנטינאי סובב כדור חופשי נפלא לחיבורים של יאן אובלק והגיע ל-600 שערים בקריירה. הפרעוש כבש לראשונה בקריירה בכדור חופשי בשלושה משחקי ליגה רצופים. הבשורות הרעות הגיעו מכיוונו של אנדרס אינייסטה שנפצע בהמסטרינג במהלך המחצית הראשונה ואחרי שניסה לסחוב 13 דקות הוחלף. בספרד טוענים שהקשר הוותיק בספק גדול למשחק מול צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות.


הרכבים
ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', אנדרס אינייסטה (אנדרה גומש, 35), פיליפה קוטיניו (פאוליניו, 85), ליאו מסי, לואיס סוארס.


אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, פיליפה לואיס (לוקאס הרננדס, 75), דייגו גודין, חוסה מריה חימנס, שימה ורסאליקו (אנחל קוראה, 59), גאבי, תומאס פארטי, קוקה, סאול, אנטואן גריזמן, דייגו קוסטה.



ליאו מסי (AFP)
ליאו מסי (AFP)


מהלך המשחק
דקה 1: השופט חיל מנסאנו הוציא את המשחק לדרך.


דקה 22: דאגה גדולה ביציעי הקאמפ נואו כשאינייסטה נפצע בהמסטרינג, אך חזר לכר הדשא אחרי טיפול קצר מחוץ לקווים. אחרי 13 דקות הוא נכנע לכאבים והוחלף על ידי גומש. בספרד טוענים שהוא עשוי להחמיץ את המשחק מול צ'לסי בשבוע הבא.


דקה 26, ברצלונה עלתה ל-0:1: אובלק ידע, כולם ידעו, אבל בלתי אפשרי לעצור את זה. מסי סובב כדור חופשי מדויק מעל ההגנה הישר לחיבורים של היריבה. שער 600 של הכוכב הארגנטינאי בקריירה (539 בברצלונה, 61 בנבחרת ארגנטינה).


דקה 86: גאמיירו כבש וכבר החל בחגיגות, אבל השער נפסל בצדק בשל נבדל מוקדם של קוסטה. הרבה מזל למקומיים.


ברתומאו עם סרסו (AFP)
ברתומאו עם סרסו (AFP)


לבאנטה – אספניול 1:1
אחרי הניצחון המפתיע על ריאל מדריד, ה"פריקוס" המשיכו להתדרדר בטבלה וחזרו לתוצאה שמאפיינת אותם עם תיקו חמישי בששת המשחקים האחרונים. גם לבאנטה לא ניצחה כבר 12 משחקים בכל המסגרות, ונמצאת רק נקודה מעל לאס פלמאס שתפגוש מחר את סלטה ויגו. המשחק שהיה רדום במחצית הראשונה התעורר רק בדקה ה-55 עם פנדל לזכות המארחת. חוסה לואיס מוראלס ניגש לבעוט אותו וקבע 0:1 ללבאנטה, שהיתה זקוקה לנקודות יקרות כדי להתרחק מהקו האדום. אלא שלאספניול היו תוכניות אחרות, ומרגע שנכנסה לפיגור לא הפסיקה לתקוף. בתוספת הזמן זה השתלם עם שער של ליאו בפטיסטאו (91) שחילק את הנקודות. במהלך המשחק, שוערה של אספניול דייגו לופס נותר שרוע על הדשא דקות ארוכות לאחר התנגשות בחלוץ היריבה, ארמנדו סאדיקו.


ריאל סוסיאדד – אלאבס 1:2
משחק נוסף הערב ב"לה ליגה" הוכרע דיי במהרה, אחרי שריאל סוסיאדד עלתה ליתרון כפול כבר אחרי 11 דקות. הקטור מורנו כבש ראשון בדקה השישית, יראמנדי הכפיל חמש דקות לאחר מכן ואלפונסו פדרסה הצליח רק לצמק בדקה ה-39 מבישול של מרטין. סוסיאדד בזכות הניצחון בקרב התחתית עקפה את אלאבס ובמאזנה 33 נקודות שהקפיצו אותה למקום ה-12, האורחת ירדה למקום ה-16 עם 31, תשע הפרש מהקו האדום.


ולנסיה – בטיס 0:2
החבורה של מרסלינו לחלוטין התנערה מהתקופה הקשה שעברה עליה והיא כבר עם חמישה משחקים ברציפות ללא הפסד, כשהערב ניצחה גם את בטיס. רודריגו (23), וסימונה זאזה (47) ניצלו שני חורים בהגנה של האורחים והעטלפים צימקו את הפער מריאל מדריד השלישית לנקודה אחת בלבד. בטיס, שפספסה הזדמנות לעלות למקום השמיני על חשבון אייבר, שלישית בליגה מבחינת ספיגת שערים עם 52 שערי חובה, כשמעליה רק דפורטיבו לה קורוניה ולאס פלמאס שנמצאות מתחת לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי