גומש: המחשבה שיסתכלו עליי גרמה לי לפחד ללכת ברחוב

אנדרה גומש
אנדרה גומש | Gettyimages

הקשר המאכזב של ברצלונה בראיון למגזין פננקה: "אני חושב יותר מדי על דברים רעים שקורים לי וזה פוגע בי", "התביישתי, חברים אמרו לי שאני מסתובב עם מעצור יד"

(גודל טקסט)
אנדרה גומש נחשב לאחד הפלופים בברצלונה כבר עונה שנייה ובתקשורת הקטלאנית דיווחו בשבועות האחרונים שהמאמן ארנסטו ואלוורדה התייאש ממנו. אחרי עונה וחצי הוא כבר מועמד לעזוב בקיץ הקרוב ולהימכר כנראה לקבוצה מהפרמיירליג.


בראיון למגזין הספרדי "פננקה" התייחס הקשר הפורטוגלי בן ה-24 לקשיים שלו בברצלונה מאז הגיע בקיץ 2016 מוולנסיה תמורת 35 מיליון יורו. הראיון מעביר תחושה כאילו הושיבו את גומש על ספת הפסיכולוג והוא הוציא הרבה החוצה.




קריאות הבוז שספג: "לא רציתי לצאת מהבית. המחשבה שאנשים יסתכלו עליי גרמה לי לפחד ללכת ברחוב. חברים אמרו לי שאני מסתובב עם מעצור יד. נסגרתי ולא הוצאתי את התסכול החוצה. חשבתי שאם אני לא מדבר עם אף אחד, אני לא מפריע לאף אחד. חשתי בושה ופגע בי לחשוב יותר מדי כי חשבתי על דברים רעים ומה עליי לעשות. החברים לקבוצה עזרו לי, אבל דברים לא השתנו כמו שכולם רצו". 



היכולת: "אני לא מרגיש טוב על המגרש, ולא נהנה מדברים שנהניתי מהם בעבר. חצי השנה הראשונה הייתה טובה, אבל אז דברים השתנו. אולי זו לא המילה הנכונה, אבל זה הפך למעין גיהנום כי התחלתי להרגיש יותר לחץ. אני מסתדר עם לחץ, אבל לא עם לחץ עליי באופן אישי. הייתה לי תחושב רעה בזמן משחקים". 



מסי וסוארס. תומכים בגומש למרות שלא תמיד הוא מספק את הסחורה (Getty)


האימונים בבארסה: "באימונים, אני רגוע. אני מרגיש נוח עם חבריי לקבוצה. ברור שהיו ימים שהרגשתי חוסר ביטחון וזה בא לידי ביטוי גם באימונים. זה קרה כי הייתה לי בראש את התמונה של המשחק האחרון בו שיחקתי שלא נתנה לי להתקדם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי