"אינייסטה הוא אלוהי הכדורגל, אני מקווה שהוא לא יעבור לסין"

ארתור
ארתור | Gettyimages

ארתור שחתם על חוזה בברצלונה אמר בראיון כי הוא מקווה שהקשר לא יעזוב בקיץ: "קשה למצוא שחקנים עם איכויות כמו שלו, הוא האליל שלי". על המעבר: "התחלתי ללמוד ספרדית, אבל הראש עדיין בגרמיו"

(גודל טקסט)

אחרי שהודיע שיקבל החלטה לגבי עתידו בחודש הבא, כנראה שאף אחד בברצלונה לא ירצה לראות את הקפטן אנדרס אינייסטה עוזב את המועדון לראשונה בקריירת הבוגרים. אחד השחקנים שיתאכזבו במיוחד ממהלך כזה הוא ארתור, שרק לאחרונה הודיעה גרמיו שסיכמה עם ברצלונה על עסקה להעברתו בקיץ הקרוב תמורת 30 מיליון יורו ועוד תשעה בסעיפים משתנים. בראיון ל"גלובו" גילה הקשר הברזילאי בן ה-21 שהוא חולם לשחק לצד האליל שלו.

"ראיתי באינסטגרם, אבל אני לא יודע אם זה נכון שאינייסטה יילך לסין", אמר ארתור. "הייתי רוצה שיישאר בבארסה כי שחקן עם איכויות כאלה לא מוצאים בכל מקום. ישמח אותי לשחק איתו, ואני חושב שגם את האוהדים וההנהלה. ההשוואות שלי אליו? לא רוצה להיכנס להגדרות האלה, אינייסטה הוא אליל אבל יש לו את האופי שלו ולי את שלי. הוא אינייסטה, אלוהי הכדורגל. אני רק מתחיל וצריך להתמקד בלהגיע לשם ולשחק את הכדורגל הכי טוב שלי. נראה מה יהיה. אם הכל יילך כמו שצריך ואסתגל לעיר ולקבוצה. אני רוצה שתהיה לי קריירה יוצאת מן הכלל. אינייסטה הוא אדם שאני מעריץ. אם אתקרב אליו, זה יהיה מספק".

כיצד הוא מתכונן למעבר: "התחלתי שיעורים בספרדית. כשגרמיו הודיעה רשמית על העסקה, חשבנו במשפחה שיהיה אידאלי לעשות את הקורס הזה. אנשים צריכים לחשוב על העתיד, להתכונן, להבין את מה שאומר המאמן ואת מה שקורה בחדר ההלבשה".

השיחה שהייתה לו עם ברזילאי נוסף של ברצלונה, פיליפה קוטיניו: "הייתה לי שיחה איתו לאחרונה. ראיתי שהוא החמיא לי ורציתי להודות לו. השיחה קצת התארכה ובירכתי אותו על האישיות שהוא ועל האופי שיש לו ועל כמה שהוא מקצוען על המגרש. בעיקרון, זה מה שהיה".

אינייסטה.
אינייסטה. "לו יש את האופי שלו ולי את האופי שלי" (AFP)

על כך שנישק את הסמל של גרמיו אחרי שכבש ב-0:3 על אינטרנסיונאל: "אני חושב שהרבה אנשים דיברו על זה שארתור עם הראש בברצלונה ושגרמיו לא מעניינת אותו יותר. מי שמכיר אותי מכיר את האופי שלי ואת הטבע שלי. נישקתי את הסמל כדי להבהיר את זה ולהשכיח את הסיפור שהראש שלי בברצלונה ולהרגיש טוב. זה המועדון שבלב שלי ורציתי להודות לכל מה שעשו בשבילי אנשים במועדון, האוהדים וההנהלה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי