סימאונה נפגש עם פאולו דיבאלה, ינסה לשכנעו לעבור לאתלטיקו

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

מאמן הקולצ'ונרוס נפגש עם החלוץ במסעדה במדריד ואמר לו שישמח לראות אותו במדי הקבוצה בעונה הבאה במקום גריזמן שצפוי לעבור לברצלונה. יובנטוס תדרוש יותר מ-100 מיליון יורו עבור מכירתו

(גודל טקסט)
נראה שדייגו סימאונה הרים ידיים בכל הקשור לעזיבת אנטואן גריזמן את אתלטיקו מדריד בקיץ הקרוב לברצלונה. לפי דיווחים ב"רדיו מארקה", הוא מחפש מחליף לחלוץ הצרפתי שאמור לעבור במאה מיליון יורו לבארסה על פי סעיף השחרור שלו. הוא נפגש במסעדה במדריד עם פאולו דיבאלה, שניצל את העובדה שלא זומן לסגל ארגנטינה בגלל פציעה ממנה סבל ונפגש עם "לה ג'ויה" ואחיו. דווח שדיבאלה נמצא בחופשה במדריד, אבל לפגישה יש רק משמעות אחת. סימאונה מגשש אם דיבאלה יסכים בכלל לעבור לשחק באתלטיקו.


הפגישה בין השניים נערכה במשך כשעה במסעדה מפורסמת במדריד ובה נפגשו עם המאמן המוערך השחקן, אחיו וכן הנציגים שלו. סימאונה רצה לדעת האם דיבאלה רוצה לעבור לאתלטיקו מדריד והאם תהיה אפשרות לרכוש אותו במאה מיליון יורו שיקבל עבור גריזמן. כיוון שסביר להניח שיובנטוס, שלא רוצה למכור אותו, תדרוש סכום גבוה יותר.


זה לא סוד שדיבאלה רוצה לשחק ב"לה ליגה" והוא קיבל כבר הצעות מברצלונה שלא מומשו. גם ריאל מדריד התעניינה בו, אבל רוצה יותר את אדן הזאר. המגעים עם ברסה וריאל מדריד היו כשסוכנו של דיבאלה היה פייר פאולו טריאולזי, שפוטר על ידי החלוץ וכעת מייצגים אותו שני אחיו מריאנו וגוסטבו. כרגע השחקן נמצא במשפט עם סוכנו הקודם.


סימאונה פועל כאשר ברקע שמועות שגם הוא לא יישאר באתלטיקו מדריד, אחרי ששמו הועלה באינטר וצ'לסי, אבל כנראה שזה לא יתבצע בעונה הקרובה.


סימאונה. עלול לא להישאר באתלטיקו זמן רב (Gettyimages)
סימאונה. עלול לא להישאר באתלטיקו זמן רב (Gettyimages)


בתוך כך פרסם "מונדו דפורטיבו" שברצלונה עוקבת אחרי בלם אייאקס אמסטרדם מתיאס דה ליכט כדי שיחזק את ההגנה של ברצלונה לקיץ הבא. קיים חשש שסמואל אומטיטי ירצה לעזוב אם יפעילו את סעיף השחרור הנמוך שלו (60 מיליון יורו), ולא ברור אם ירי מינה הוא הבלם שברצלונה רצתה. לפי "ספורט" הקטאלוני נכון לעכשיו יש רצון בבארסה להאריך את חוזהו של הבלגי תומאס ורמאלן לעונה נוספת בעקבות היכולת הטובה שהציג העונה. חוזהו הנוכחי מסתיים בקיץ 2019. יחד עם זאת, ברסה תשלח סאוקטים לעקוב אחרי דה ליכט בשני משחקי הידידות של הולנד נגד אנגליה (23 במארס) ופורטוגל (26). באייאקס עשויים לדרוש על הבלם 40 מיליון יורו, המחיר בו נמכר דווינסון סאנצ'ס לטוטנהאם בקיץ האחרון.


️⚠️❗️Barcelona coaches will scout Ajax center-back Matthijs de Ligt (18) during Holland's games against England and Portugal. De Ligt is at the top of Barcelona's list in case Vermaelen or Yerry Mina don't continue #fcblivepic.twitter.com/so4UGKliYm

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) March 21, 2018


העיתון "ספורט" מדווח שנשיא ברצלונה ג'וזף ברטומאו מנסה בכל מחיר להשאיר את אנדרס אינייסטה לעונה נוספת בבארסה מכיוון שהוא מבין כי השחקן עדיין חיוני לברצלונה ולא נמצא ממש יורש עבורו. אינייסטה, שחתם על חוזה לכל החיים, יכול לעזוב מתי שירצה וקיבל הצעות שכר ענקיות בסין. העיתון גם כתב שהמאמן ארנסטו ואלוורדה יודע שפיזית אינייסטה מצוי בכושר טוב ומבחינת יכולות משחק הוא בלתי ניתן להחלפה כרגע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי