עסקת לבנדובסקי לריאל מדריד עדיין לא יצאה לפועל, אך היא קרובה

לבנדובסקי
לבנדובסקי | Gettyimages

באירופה מדווחים כי זידאן הסכים להיפרד מבנזמה ויפנה לבאיירן מינכן בדרישה לרכוש את החלוץ הפולני, שרוצה לעבור "לאחת משתי הקבוצות הטובות בעולם". באיירן עצמה רודפת אחרי הכוכב העולה של הבונדסליגה

(גודל טקסט)

העיתון "אס" פרסם שמאמן ריאל מדריד זינדין זידאן הסכים להחתמת רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן. לפי הידיעה, בריאל מדריד הבינו שעסקת הארי קיין לא תצא לפועל והחליטו להחליף את קרים בנזמה בקיץ במספר 9 איכותי. עד כה תמך זיזו בבנזמה, אבל הוא מבין שהחלוץ הצרפתי נמצא בירידה ועבר עונה לא קלה עם מספרים גרועים ביותר.

על פי העיתון, ריאל מדריד הגיעה לסיכום עם סוכנו של לבנדובסקי פיני זהבי, אבל יש לה עוד עבודה קשה באשר למו"מ עם באיירן מינכן. לבנדובסקי בן ה-29 מבין שזו ההזדמנות האחרונה שלו לעבור לקבוצה שנחשבת אחת משתי הטובות בעולם, אם כי הוא משחק בבאיירן מינכן שהיא אחת מהגדולות באירופה.

לפי "אס" עדיין לא החלו מגעים בין פלורנטינו פרס לראשי באיירן, והידיעה הזאת נראית הגיונית יותר מידיעות אחרות שפורסמו כאילו יש כבר סיכום בין הצדדים. לבנדובסקי כבש העונה 32 שערים ובישל עוד ארבעה ב-37 משחקים. לשם השוואה, לבנזמה יש רק שמונה שערים ושמונה בישולים ב-34 משחקים העונה.

"בילד" פרסם שבאיירן מינכן מעוניינת בחלוץ בן ה-18 של המבורג יאן-פייטה ארפ למרות שבהמבורג שעומדת לרדת ליגה לא מוכנים לדון במכירתו. הוא כבש רק שני שערי ליגה, אבל נחשב כבר לאחד מכוכבי העתיד בבונדסליגה. ארפ ביחסים טובים עם המאמן החדש של המבורג כריסטיאן טיץ, מי שגילה אותו. הוא כבש 37 שערים בליגה לנוער ב-45 משחקים ובנבחרת עד גיל 17 כבש 15 שערים. המבורג הציעה לו חוזה עד 2023 ושכר של 2 מיליון יורו, אבל לא ברור אם יסכים לחתום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי