"יש לנו ולשחקני ריאל קבוצת ווטסאפ. אני נהנה לרדת עליהם"

פיקה, קרבחאל
פיקה, קרבחאל | Gettyimages

בלם ברצלונה חשף: "בקבוצה חברים 8-9 שחקנים ספרדים של שתי הקבוצות. ניגוד לדימוי שיש בתקשורת אנחנו מסתדרים לא רע בכלל וזה הקבוצה החביבה עלי"

(גודל טקסט)

"תתפלאו אולי לשמוע אבל קבוצת הווטסאפ המועדפת עלי היא זאת שכוללת שחקנים של ברצלונה וריאל, רובם משחקים בנבחרת ספרד", כך גילה היום (חמישי) ג'רארד פיקה, בלם בארסה, בטור שכתב ל"פלייר טריביון", "פתחתי אותו העונה כשהובלנו על הבלאנקוס בשמונה או תשע נקודות הפרש ולמרות שההפרש רק גדל מאז ל-15 הקבוצה ממשיכה להיות פעילה ולתסוס".

"אם אתם ניזונים רק מהתקשורת אתם חושבים שקיימת שנאה בין שחקני שני המועדונים", המשיך הבלם הקטאלני, "אם הייתם קוראים מה קורה בקבוצה הייתם מבינים שההפך הוא הנכון. אנחנו מסתדרים ממש טוב בדיוק כמו שקורה באימוני הנבחרת".

פיקה גם חשף על מה מתקיימים הדיונים בקבוצה: "אנחנו דנים בטקטיקות, בפילוסופייה של הכדורגל ומשתפים אחד את האחר בספרים שקראנו. חחח, לא האמנתם לזה נכון. מה שאנחנו באמת עושים זה לרדת אחד על השני כל הזמן. בעונה שעברה, כשהם לקחו אליפות הם התגרו בנו בלי סוף בכל הרשתות החברתיות".


פיקה. אימוג'י צוחק, אימוג'י בוכה (Getty)

הבלם נתן דוגמה להתגרות מצדו בשחקני ריאל: "למשל הם מעלים לרשתות תמונות קודרות כאלה עם משפטים כמו: אספנו עוד שלוש נקודות, אנחנו חייבים לעבוד יותר קשה". אז אני שולח להם בקבוצה: "וואי חברים, למה אתם כל כך רציניים" ומוסיף אימוג'י צוחק ואימוג'י בוכה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי