לואיס סוארס סימס לניימאר: "אשמח אם תחזור לברצלונה"

סוארס וניימאר
סוארס וניימאר | צילום: Gettyimages

דיווח: החלוץ נחוש לאחד מחדש את שלישיית MSN, גם אינייסטה וקוטיניו הביעו את דעתם. מנגד, גוברים הפרסומים על מעבר אפשרי לריאל מדריד, פיני זהבי דוחף להשלמת העסקה

(גודל טקסט)

 לואיס סוארס סימס לניימאר: "אני אשמח אם תחזור לברצלונה", כך העולה הערב (שישי) ממספר דיווחים שונים שפורסמו ברחבי אירופה. גם אינייסטה, קוטיניו וראקיטיץ' הביעו לאחרונה את דעתם בנושא ולא הסתירו את רצונם לראות את הברזילאי שב לשחק לצידם, אך חלוץ ברצלונה נחוש מכולם והוא מעוניין לאחד את שלישיית MSN מחדש.

ניימאר, כך על פי אותם דיווחים, אינו מרוצה בפאריס והוא מאוכזב בעיקר מכך שהקבוצה אינה מספיק תחרותית והודחה כזכור כבר בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ריאל מדריד. בחודשים האחרונים אין יום שעובר ללא פרסום כזה או אחר על מועמדתו של הברזילאי להצטרף דווקא לאלופת אירופה, ששחקניה מרבים גם הם להתייחס לנושא ולאותת לכוכב שהוא רצוי בברנבאו.

אמש פורסם שפיני זהבי, סוכן העל הישראלי, דוחף להעביר את הכוכב הברזילאי לריאל מדריד. לפי הפרסום, זהבי היה בקשר בתקופה האחרונה עם נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס במאמצים לקדם את העסקה והשבוע נחת בברזיל כדי לשוחח עם ניימאר עצמו ולדון בעתידו. לפי הדיווח, אמורה להיערך פגישה גדולה במלון אמיליאנו בברזיל עם ניימאר – בה זהבי ידווח לניימאר על ההצעה הכספית של ריאל מדריד. במקביל, פאריס סן ז'רמן תציע לו חוזה גדול יותר ומשכורת גבוהה יותר.

פיני זהבי היה אחד הגורמים המרכזיים אם לא המרכזי שבהם שפעלו מאחורי הקלעים להשלמת עסקת הענק בקיץ בין ברצלונה לפאריס סן ז'רמן במסגרתה עבר ניימאר לקבוצה מעיר האורות תמורת 222 מיליון יורו, וכניסתו לתמונה יכולה לשנות את מהלך העניינים ולזרז את ביצוע העסקה הנוצצת.


בקרוב בלבן? ניימאר עם רונאלדו (Grttyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי