בנבחרת ספרד וברצלונה קוראים לאינייסטה: אל תלך לסין

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | Gettyimages

בספרד לא רוצים להיפרד מהקשר הוותיק שהצטיין ב-1:1 מול גרמניה. לופטגי: "קשה למצוא סופרלטיבים שעוד לא נאמרו עליו". דיווח: בארסה תשלם יותר מ-100 מיליון יורו על גריזמן, כדי לשמור על יחסים טובים עם אתלטיקו

(גודל טקסט)
היכולת הנפלאה שהציג אנדרס אינייסטה במדי נבחרת ספרד, שגרמה לו להיבחר לשחקן המצטיין בתיקו 1:1 נגד נבחרת גרמניה, הראתה שוב שהוא נמצא בכושר מצוין ושחקני ברצלונה ו"לה רוחה" מתחננים שלא יעזוב בסוף העונה לליגה הסינית או יפרוש מהנבחרת. "מונדו דפורטיבו" הקדיש כתבה גדולה לקפטן ברצלונה, וגם את השער של העיתון בו נכתב לו: "אל תעזוב". כזכור, בראיון בשבוע האחרון אמר אינייסטה שיישאר בבארסה רק אם ייתן 200 אחוז מיכולתו. עוד אמר לאחרונה שיקבל החלטה עד סוף אפריל.


שוער אלופת העולם וברצלונה, מארק אנדרה טר שטגן, גילה אחרי המשחק שביקש את החולצה של אינייסטה והודה שסבל כששיחק נגד חברו לקבוצה: "המסירות של אינייסטה מיוחדות". שחקן אתלטיקו מדריד קוקה אמר: "אני מקווה שהוא ימשיך לשחק עוד הרבה שנים וייתן לנו עוד משחקים כאלה. אני נהנה לראות את כל המשחקים שלו". קשר ויאריאל רודרי שערך הופעת בכורה בנבחרת ספרד אמר: "אינייסטה הוא שחקן הכרחי עבור ספרד. הוא יהיה שחקן המפתח שלנו במונדיאל".


העיתון כתב כי אף אחד בנבחרת ובכדורגל הספרדי ובוודאי בברצלונה לא רוצה לראות את אינייסטה עוזב את הליגה ופורש מהנבחרת. הקפטן סרחיו ראמוס אמר: "אף אחד מאיתנו לא מצפה ממנו לפרוש מ"לה רוחה", אבל אם יחליט לפרוש, הוא יקבל את הכבוד הראוי לו".


️ "DON'T LEAVE" #fcblivepic.twitter.com/XuzCMqy47o

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) March 24, 2018

מאמן הנבחרת ז'ולן לופטגי הודה: "קשה לי למצוא סופרלטיבים חדשים שעוד לא נאמרו עליו. הוא נותן עונה גדולה והוא שחקן ענק שמאוד חשוב לנו". כובש השער לספרד, רודריגו מוולנסיה, אמר: "עבור חלוץ זאת פריבילגיה שיש לך שחקן כזה מאחוריך. המסירה שנתן לי הייתה מדהימה. הוא חייב להנות מהכדורגל שלו כל עוד זה אפשרי. הוא שחקן ברמה העולמית הכי גבוהה שהשאיר חותם על הכדורגל במשך השנים".



אינייסטה. הבקשות יעזרו? (Gettyimages)


בעניין אחר, למרות שסעיף השחרור של אנטואן גריזמן באתלטיקו מדריד יעמוד בקיץ הקרוב על 100 מיליון יורו, "ספורט" הקטלאני מדווח שברצלונה תהיה מוכנה לשלם יותר על החלוץ הצרפתי כדי להרגיע את הקולצ'ונרוס, שטוענים שסעיף השחרור נמוך מדי. בבארסה לא רוצים לקלקל את היחסים הטובים בין שני המועדונים, שייפגשו בקרוב כדי לסגור את העסקה בגלל שבבלאוגרנה חוששים שגריזמן יתחרט. ההצעה של בארסה צפויה להיות מעל 100 מיליון יורו, אבל בשני תשלומים.


בנוסף פורסם שברצלונה לא רוצה לקלקל את דירוג השכר בקבוצה אם תציע לגריזמן שכר גבוה במיוחד, ולכן ההצעה שלה תהיה שכר סביר בנוסף לבונוסים על כל שער שיכבוש. בבארסה ירצו לסגור רשמית את העסקה רק אחרי הראשון ביולי, כדי להכליל אותה רק בעונה הבאה מבחינת הפייר-פליי הפיננסי.


La portada del diario Sport de mañana… TODA LA VERDAD SOBRE EL FICHAJE DE GRIEZMANN. pic.twitter.com/GBxV0Lvbgs

— El 10 (@el10blaugrana) March 24, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי