צפו: אורוגוואי זכתה בגביע סין, החמצת ענק לסוארס

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | טוויטר

הנבחרת הדרום אמריקאית ניצחה 0:1 את וויילס משער של קבאני (49), חלוץ ברצלונה בעט לקורה בצורה לא אופיינית. בייל רמז: "בטוח שאם אשחק בסין ידאגו לי, יש פה אוהדים נפלאים"

(גודל טקסט)
נבחרת אורוגוואי זכתה לפני שעה קלה בגביע סין בזכות 0:1 על וויילס בגמר. אדינסון קבאני כבש בדקה ה-49 את השער היחיד במשחק וה-42 במדים הלאומיים בסיומה של התקפה מסוגננת. לואיס סוארס רשם את אחת מהחמצות העונה כשמול שער ריק בעט לקורה. גארת' בייל השלים 90 דקות אצל המפסידה במשחקו השני של ריאן גיגס כמאמן הנבחרת. צ'כיה סיימה במקום השלישי לאחר 1:4 על המארחת.


עוד לפני המשחק אמר בייל, שהתקבל בגל של אהדה רבה, ל"דיילי מירור" שהוא לא פוסל לשחק בסין בעתיד: "זו מדינה גדולה עם אוהדים נפלאים. עדיין לא חשבתי על האפשרות לשחק בסין כי היא נראית לי קצת רחוקה מבחינת תכנון הקריירה, אבל אני בטוח שאם אגיע לכאן, ידאגו לי בצורה הכי יפה. בכל פעם שאנחנו מגיעים לסין, האוהדים נותנים לנו קבלת פנים מדהימה". 



בנוסף, הודה בייל שפספוס העלייה למונדיאל ברוסיה עם וויילס היא מכה קשה עבורו והוא רוצה לשחק בטורניר שייערך לאחר מכן ב-2022, למרות שכבר יהיה בן 32: "זו הייתה מכה קשה עבורנו לא לעלות לרוסיה 2018. רצינו להמשיך את ההצלחה של יורו 2016, אבל במקום זה אני אהיה בחופשה בקיץ הקרוב. הכישלון הזה יעשה אותנו רעבים יותר להצלחה בקמפיין הבא". הדרקונים אומנם הגיעו לחצי גמר יורו 2016, אבל לא השתתפו במונדיאל מאז 1958.




בתוך כך, פורסם שבייל שצפוי בקיץ לעזוב את ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד מעוניינת בו, אך הוא מצידו עשוי לוותר על המעבר ליונייטד בגלל הגישה של ז'וזה מוריניו כלפי לוק שואו. שני השחקנים עובדים עם אותו סוכן. "הסאן" פרסם שהשדים האדומים מעוניינים לצרף וולשי נוסף בקיץ, קשר ארסנל ארון ראמזי, שהודה בצעירותו שהוא אוהד יונייטד. גם יובנטוס מעוניינת בקשר, אם לא תצליח להחתים את אמרה ג'אן. מחירו של ראמזי מוערך ב-35 מיליון ליש"ט.



בייל וראמזי. בקרוב יחגגו באדום של יונייטד? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי