לבנדובסקי ביקש מראשי באיירן לעבור ל"קבוצת חלומותיו"

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

"אס" טוען שהחלוץ הפולני ממשיך במאמצים להצטרף לריאל מדריד, הבווארים מחכים למינוי מאמן חדש. גם סולר מוולנסיה מועמד. "מירור" דיווח: מנצ'סטר סיטי מודעת להתעניינות של הבלאנקוס בראחים סטרלינג

(גודל טקסט)
חמישה ימים נותרו למפגש הענקיות מול יובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות, אבל בריאל מדריד כבר נמצאים עמוק בהכנות לעונה הבאה.


הכותרת הראשית ב"אס" עוסקת בניסיונות של רוברט לבנדובסקי להשתחרר מבאיירן מינכן ולעבור "לקבוצת חלומותיו" ממדריד. "הוא לא נכנע", תיארו הספרדים את מאמציו של החלוץ הפולני. לפי הדיווח השחקן ביקש מראשי המועדון לאפשר לו לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות וההערכה היא שבסופו של דבר הבווארים ייאלצו להסכים לבקשה.


בבאיירן עשויים לחכות להחתמתו של מאמן חדש לפני שיקבלו החלטה בנושא, אבל בינתיים כבר סימנו מועמדים להחליף את לבנדובסקי כאשר שמותיהם של אלברו מוראטה, אדינסון קבאני וטימו ורנר כבר עלו.


¡NO TE LO PIERDAS! "LEWANDOWSKI NO SE RINDE". Así viene la PORTADA de 'AS' en su edición de este jueves. ¡A TUITEAR en #ChiringuitoMadrid! pic.twitter.com/6qoEf5T3pN

— El Chiringuito TV (@elchiringuitotv) March 28, 2018


במקביל, "מירור" פרסם שגם ראחים סטרלינג שכבש העונה 20 שערים בכל המסגרות, מבוקש אף הוא אצל הבלאנקוס. במנצ'סטר סיטי מודעים להתעניינות ומוכנים להגדיל את שכרו של השחקן המוכשר מ-180 אלף ליש"ט לשבוע ל-270. במועדון האנגלי חוששים שסטרלינג יעדיף לעבור לבלאנקוס למרות ההצעה המפתה שלהם.


בתוך כך, ריאל לצרף את הקשר קרלוס סולר שמשחק בוולנסיה ובנבחרת ספרד עד גיל 21. סעיף השחרור שלו עומד על 80 מיליון יורו והוא מחזיק בחוזה אצל העטלפים עד 2021.


ראחים סטרלינג. יעדיף את ריאל? (gettyimages)
ראחים סטרלינג. יעדיף את ריאל? (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי