נוליטו: עדיף שמסי לא ישחק. ואלוורדה: אני רגוע לגבי מצבו

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

חלוץ סביליה התייחס לפציעתו של הפרעוש לפני המשחק בין הקבוצות: "אשמח אם הוא יקבל מנוחה". מאמן ברצלונה: "אדע יותר אחרי שהרופא יבדוק אותו". בוסקטס ודין ייעדרו, טר שטן ופיקה יצאו עם הקבוצה, אך עדיין בספק

(גודל טקסט)

ברצלונה תשחק מחר (שבת, 21:45) בחו. מול סבילי כאשר השאלה הגדולה היא האם ליאו מסי, שהחמיץ את שני משחק ההכנה של ארגנטינה בעקבות פציעה, יהיה כשיר למשחק. מוליכת הטבלה רוצה לנצח לפני המשחק ביום רביעי נגד רומא ברבע גמר ליגת האלופות כאשר המטרה היא להבטיח רשמית את הזכייה באליפות מהר ככל האפשר.

לוקה דין נפצע בירך בהפסד של צרפת 3:2 לקולומביה והוא ייעדר מהמגרשים לפחות שלושה שבועות. טר שטגן, פיקה ומסי סובלים מפציעות, אך הם יגיעו עם הקבוצה לסביליה ושלושתם עשויים לשחק. ואלוורדה דרש מרופא הקבוצה לבדוק אותם על מנת לקבוע סופית האם הם יעמדו לרשותו. מי שימשיך להיעדר הוא סרחיו בוסקטס ובמועדון מנסים להכשירו למשחק החשוב מול רומא.

"אני שקט לגבי המצב של מסי, אבל עד שלא ייבדק על ידי הרופאים של לא אדע סופית", אמר המאמן. הצוות הרפואי של בארסה היה בקשר רציף עם זה של נבחרת ארגנטינה, אבל לא התערב בהחלטות שלהם ומסי כאמור לא שיחק מול איטליה וספרד. הפזיותרפיסט של הנבחרת, מרסלו ד'אנדרה, שמטפל במסי, הגיע לברצלונה להמשיך לטפל בברך הפגועה של הפרעוש.

ואלוורדה התייחס ללו"ז הצפוף של ברצלונה: "זה הולך להיות החודש המכריע של העונה. אנחנו מהמרים על הכל: ליגת האלופות, גביע המלך ומקווים לזכות באליפות. רצינו להגיע למצב הזה ולכן אני לא מתלונן לרגע". נוליטו חלוץ סביליה התייחס למשחק: "אני מקווה שמסי לא פצוע, אבל אשמח אם הוא יקבל מנוחה נגדנו. עדיף שלא ישחק. ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בעולם. גם מאמן סביליה וינצ'נזו מונטלה אמר שהוא מקווה לראות את מסי בריא, אך על הספסל.


ישחק מול סביליה? מסי (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי