רונאלדו בעד צירוף לבנדובסקי, איסקו יחליט לגבי עתידו

כריסטיאנו רונאלדו ורוברט לבנדובסקי
כריסטיאנו רונאלדו ורוברט לבנדובסקי | Gettyimages

העיתונאי הספרדי גיאם בלאגה פרסם שהפורטוגלי תומך בחיזוק הקבוצה בקיץ, בנוסף להחתמת הזאר וקורטואה. לפי "מארקה", הקשר הספרדי יהיה זה שיקבע אם יישאר בריאל מדריד בעונה הבאה או יעזוב

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק הערב (שבת, 19:30) בחוץ מול לאס פלמאס במסגרת המחזור ה-30 בליגה הספרדית, אבל הראש של האלופה נמצא כבר במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות נגד יובנטוס. המאמן זינדין זידאן החליט להעניק מנוחה ללא מעט שחקנים מרכזיים לקראת המשימה החשובה בזירה האירופית וכריסטיאנו רונאלדו, טוני קרוס, מרסלו, סרחיו ראמוס, דני קרבחאל ואיסקו לא נכללו בסגל למשחק.

ולא רק בליגת האלופות מתעסקים הלבנים מבירת ספרד, אלא גם בעונה הבאה, בדגש על השחקנים שיגיעו ואלה שיעזבו. לפי "מארקה", עתידו של איסקו שלא זוכה העונה לדקות רבות מזידאן תלוי רק בשחקן ובהחלטה שלו. הקשר גילה יכולת מצוינת במדי נבחרת ספרד, אבל בריאל מדריד הסיפור שונה. שלושת השערים שכבש מול ארגנטינה בניצחון 1:6 מציבים אותו היום כאחד השחקנים הטובים ב"לה רוחה", אבל יש פער מפתיע בין יכולתו ב"לה רוחה" לזו בבמדים הלבנים. לפי העיתון, ייתכן שהמצב הזה נובע מכך שהוא לא מקבל ביטחון בקבוצתו, לעומת זה שהוא זוכה לו מז'ולן לופטגי בנבחרת.

"האתגר שלו כעת לכבוש את מקומו שוב בריאל מדריד", נכתב ב"מארקה". "השחקן יודע שהוא עוד לא עשה הכל בריאל מדריד כדי להיות השחקן המרכזי. הוא מאוד רוצה להוכיח בחלק האחרון והחשוב של העונה שהוא שחקן חשוב". בריאל מדריד לא מתכוונים למכור את איסקו וזידאן יודע שהחלטה כזאת תהיה מאוד לא פופלארית בקרב האוהדים בסנטיאגו ברנבאו שמעריצים אותו, אבל הקשר עצמו לא ירצה להמשיך בקבוצה אם מצבו יישאר כמו בחודשים האחרונים, כששימש כשחקן מחליף בלבד. "יש לו 70 יום להוכיח לעצמו ולקבוצה שהוא ראוי לשחק בה", טוען העיתון.


איסקו. ההחלטה בידיו (Gettyimages)

בתוך כך, פרסם המומחה של "סקיי" לענייני ספרד, גיאם בלאגה, שכריסטיאנו רונאלדו תומך ברכישת רוברט לבנדובסקי, אדן הזאר וטיבו קורטואה בקיץ הקרוב ושאלה שלושת השחקנים שריאל מדריד רוצה ורכישתם תמומן בין היתר ממכירת גארת' בייל. יחד עם זאת מאמן באיירן מינכן, יופ היינקס, טען: "אין לי שום מידע שיש משהו בין ריאל מדריד ללבנדובסקי ולכן אני משוכנע שהוא יישאר בבאיירן ויוכל לשבור את שיא הכיבושים שלי בשנים הקרובות". החלוץ הפולני כבש עד כה 174 שערים בליגה במדי בורוסיה דורטמונד ובאיירן לעומת היינקס שמצא את הרשת 220 פעמים.

בנוסף, "אס" פרסם שזידאן יישאר מאמן ריאל מדריד גם בעונה הבאה. העיתון כתב שרק לפני חודש וחצי זידאן רמז שייתכן שלא יישאר, אבל המצב השתנה ב-180 מעלות ובמסיבת העיתונאים שלו לפני המשחק אמר שהוא ירצה להישאר אן הדברים יהיו תלויים בו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי