דיווח: בוסקטס עשוי לשחק מול רומא ברבע גמר ליגת האלופות

סרחיו בוסקטס
סרחיו בוסקטס | Gettyimages

למרות שאמור היה להיעדר שלושה שבועת, הקשר החלים מוקדם מהרגיל ואם יהיה כשיר ייכלל בסגל מול הג'אלורוסי. ואלוורדה התייחס למסי שמנע הפסד ב-2:2 בסביליה: "הוא היה אמור לשחק, אבל עדיין פצוע"

(גודל טקסט)

האם ברצלונה קיבלה חיזוק לקראת המפגש הראשון ברבע גמר ליגת האלופות מול רומא? "מונדו דפורטיבו דיווח היום (ראשון) שקשר הקבוצה סרחיו בוסקטס עשוי ביום רביעי, אחרי שנראה שהתאושש מהפציעה אותה ספג בשמינית הגמר מול צ'לסי ב-14 במארס, זאת למרות שהתחזית הייתה שהוא ייעדר שלושה שבועות מהמגרשים. כעת צוות האימון של בארסה חושב שהוא יוכל להסתמך על הקשר שהיה חסר מאוד בתיקו 2:2 מול סביליה. הקבוצה אומנם לא התאמנה היום, אבל מחר בוסקטס צפוי להגיע לאימון ולהיבדק על ידי רופא הקבוצה ואם לא תהיה בעיה, הוא ייכלל בסגל למשחק מול הג'אלורוסי. במצב כזה, לוקה דין אמור להיות הפצוע היחיד למשחק.


במקביל, ליאו מסי הציל אמש שוב את ברצלונה כשנכנס כמחליף וכבש שער את שער השיוויון ב-2:2 בסביליה, שכבר הוליכה 0:2 עד לדקה ה-88. הקבוצה עמדה בפני הפסד ליגה ראשון, עד שלואיס סוארס (88) והארגנטינאי (89) השוו תוך 53 שניות בלבד. "מה הייתה ברצלונה בלי מסי?," נשאל ב"מארקה" לאחר המשחק, ונכתב בנוסף: "הנס החדש של מסי". סביליה מצידה יכולה להתנקם בכך שהפכה לקבוצה השלישית בלבד העונה שהבקיעה שני שערים נגד הקטלאנים, בליגה. אף קבוצה לא כבשה שלושה. אם אתלטיקו מדריד תנצח היום את דפורטיבו לה קורוניה בבית, הפער בצמרת יירד ל-9 נקודות. 



ב"מארקה" התייחסו גם לתלות המוחלטת של בארסה במסי: "האוהדים יכולים היו לראות את ברצלונה בלי מסי, והמחזה לא היה יפה כי סביליה הייתה הרבה יותר טובה". הכוכב הארגנטינאי פתח את המשחק על הספסל בפעם הרביעית בלבד בעונה. לבלאוגרנה חסר משחק אחד להשוות את השיא של ריאל סוסיאדד של משחקים ללא הפסד, שעומד על 37 ונקבע בעונות 78/79 ו-79/80. הרצף של הבאסקים אגב נגמר דווקא באצטדיון של סביליה, דבר שבהחלט ניתן לראות בו סוג של סגירת מעגל. גם ב"מונדו דפורטיבו" נכתב על עוד נס של מסי בשער העיתון, ו"ספורט" הקטלאני כינה אותו "המושיע" והעניק לו ולפיליפה קוטיניו ציון 8.


המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום: "הרעיון המקורי היה שמסי ישחק היום, בגלל שהוא לא שיחק כבר שבועיים והיה זקוק לדקות האלה, אבל שיהיה ברור שהוא עלה פצוע למשחק ועוד לא כשיר לחלוטין. אני מאמין שביום רביעי נגד רומא הוא יהיה בסדר. בכל פעם שהוא נוגע בכדור זה יכול להיות מכריע. אם ברצלונה שונה איתו או בלעדיו? אני לא רוצה להזכיר מה קרה רק לפני כמה ימים (ההפסד 6:1 של ארגנטינה בלעדיו)".


️ "ANOTHER MIRACLE FROM LEO" #fcblivepic.twitter.com/DJwZQUIvrk

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) April 1, 2018

"המחצית הראשונה הייתה שקולה ובשנייה הם עלו ל-0:2 בזכות הקשרים המהירים שלהם, כמו חסוס נבאס", התייחס ואלוורדה למשחק עצמו. "לקחנו סיכון שנפסיד 3:0, אבל תקפנו והשווינו. האמנו שנצליח לעשות את זה. שיחקנו בכנפיים קרוב מאוד לשער סביליה והלחץ השתלם. אנחנו עדיין לא חושבים שזכינו באליפות ולכן משחקים כך עד הסוף, מתחרים על כל כדור וחוגגים אחרי השיוויון".


מי שלא הפגינו יכולת טובה היו עוסמאן דמבלה, פאוליניו וסמואל אומטיטי שביצע שגיאה חמורה בשער הראשון. שלושתם קיבלו ב"מונדו דפואטיבו" ציון של כוכב אחד בלבד, לעומת ארבעה של מסי. גם פאקו אלקאסר שנכנס כמחליף לא בלט. דניס סוארס שיחק לראשונה מאז 14 בינואר. לואיס סוארס שכבש את ה-2:1 אמר: "גמר הגביע נגד סביליה יהיה שונה. יהיו 90 או 120 דקות והקבוצה הטובה יותר באותו יום תנצח במשחק. לסביליה היו עוד הזדמנויות אחרי שהובילה 0:2, אבל הראינו גאווה גדולה. זה מראה שהקבוצה חזקה במובן זה. מסי מראה תמיד מה הוא שווה". אנדרה גומש שיבח את חבריו בפייסבוק: "איזה תגובה אדירה לפיגור 2:0. ביום רביעי נגד רומא נשחק בבית עם הקהל שלנו מאחורינו".


André Gomes on Facebook: " What a reaction! We keep undefeated in LaLiga . Wednesday Champions League at Camp Nou, with the crowd on our side . #ForçaBarça#FCBarcelona" pic.twitter.com/MgVWUki1pE

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) April 1, 2018

מאמן סביליה, וינצ'נזו מונטלה אמר בסיום: "הגיע לנו יותר מתיקו. היו לנו הזדמנויות לגמור את המשחק הזה. מאמין שיכולנו לנצח. נגד רומא? המאמן אוזביו די פרנצ'סקו יודע מה לעשות, אבל אם מסי לא ישחק, יהיה להם קל יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי