נקבע התאריך לקלאסיקו, בנזמה: תמיד מבקרים את הגדולים, זה מוכר עיתונים

קארים בנזמה
קארים בנזמה | Gettyimages

משחק האליפות האפשרי של ברצלונה ב-6 במאי. החלוץ המושמץ של ריאל מדריד ל"מארקה": "משחק רק עבור מי שמעריך אותי". על פרס: "נתן לי כוח, בשבילי הוא חלק מהמשפחה". היכולת הרעב: העיקר שאני עוזר לרונאלדו"

(גודל טקסט)
עם יכולת חלשה במיוחד ומאזן של תשעה שערים בלבד בכל המסגרות העונה, אין ספק שקארים בנזמה הוא השחקן הכי מושמץ בריאל מדריד. החלוץ הצרפתי התראיין ב"מארקה" והתייחס בין השאר לעובדה שהאוהדים של בסנטיאגו ברנבאו עושים לו את המוות העונה: "זה קורה לכל הכדורגלנים הכי גדולים. אני לא מניח לשריקות הבוז להסיט אותי מהמטרה. זה קרה גם לזינדין זידאן ובשנים האחרונות שרקו בוז גם לכריסטיאנו רונאלדו".


בליגה כבש בנזמה חמישה שערים בלבד, כמות זהה לקשר האחורי קאסמירו שהשתווה אליו בשבת: "אני משחק כדורגל ומנסה לעזור לחבריי לקבוצה לנצח בכל משחק ולזכות בכל התארים. מה שאני לא אוהב זה שאוהדים עדיין תוקפים אותי גם כשאני משחק טוב בגלל שאני לא כובש. אני משחק רק עבור מי שמעריך את מה שאני עושה כל כר הדשא".


שריקות הבוז: "מי שמגיע לאצטדיון רק לשרוק בוז, שישרוק כמה שהוא רוצה. כנראה שאני לא יכול לשנות את הדעה שלהם"
.

ההערכה עצמית על יכולתו: "אני לא צריך את העיתונים כדי לדעת אם שיחקתי רע או טוב. יש לי הערכה וביקורת עצמית מספיק חזקים. אף כדורגלן לא מושפע ממה שכותבים עליו בעיתונים או באתרים. תמיד מבקרים אותנו, השחקנים הגדולים. אנחנו מוכרים עיתונים".



#LaPortada 'Benzema dispara' https://t.co/JvQh216JGY

— MARCA (@marca) 18 באפריל 2018

היחסים עם נשיא המועדון פלורנטינו פרס:
"יש לי יחסים מצוינים עם הנשיא. אפילו הייתי אומר שמיוחדים. זה חלום לפגוש אדם כמוהו. הוא כמעט תמיד רגוע ומואד ידידותי. בפעם הראשונה שדיברנו הוא שאל אותי אם אני רוצה לשחק עבור ריאל מדריד ואמרתי לו שכן. מאז אנחנו ביחסים קרובים. הוא תמיד תומך בי ברגעים היפים וברגעים הקשים. הוא נשיא המועדון, אבל עבורי הוא בעצם אחד מהמשפחה שלי, כך לפחות אני מרגיש".


התמיכה של פרס בפרשת ולבואנה: "כשזה קרה לי ישבתי במאסר, וכשחזרתי למדריד פלורנטינו חיכה לי במתקן האימונים בוואלדבבאס והיה מאוד נחמד אליי. זה נתן לי המון כוח".


החולשה של שלישיית BBC: "אנחנו בקופה רעה, אבל זה לא אומר שלא נחזור להיות טובים. יש גם תקופות כאלה. אולי אנחנו כובשים פחות, אבל כריסטיאנו רונאלדו נמצא בכושר מעולה. גארת' בייל ואני הם אלה שצריכים להשתפר, אבל לא אכפת לי לא לכבוש כל עוד אני עוזר לרונאלדו להבקיע".



בנזמה עם רונאלדו. אוהב לעזור לפורטוגלי (AFP)


הצעה ממארסיי: "לא שמעתי על זה. אני רוצה להישאר בריאל מדריד".


הביקורת על כך שהוא לא שר את ההמנון הצרפתי: "אני לא אוהב את 'לה מרסייז'. זה שיר שמעודד לצאת למלחמה".


בתוך כך, ריאל מדריד תארח הערב (22:30) את אתלטיק בילבאו, כשכריסטיאנו רונאלדו עשוי לשבור שיא. הכוכב הפורטוגלי שקיבל מנוחה מול מלאגה צפוי לפתוח בהרכב, ואם יכבוש, זה יהיה המשחק ה-12 ברציפות שלו בו הוא מוצא את הרשת. בנוסף CR7, שכזכור פתח רע את העונה בליגה, ממשיך לצמצם את הפער בטבלת מלך השערים מיריבו ליאו מסי כשעד כה כבש הארגנטינאי 29 שערים, לעומת 23 של רונאלדו. 


הנהלת "לה ליגה" פרסמה את התאריך לקלאסיקו האחרון של העונה שייערך בקאמפ נואו ב-6 במאי (21:45) ויכול להיות משחק ההכתרה האפשרי של ברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי