בדקה ה-87: רונאלדו הציל את ריאל מדריד מהפסד לבילבאו

מרסלו
מרסלו | AFP

שבוע לפני באיירן, הבלאנקוס לא הצליחו לנצח והיו רחוקים שלוש דקות מהפסד שני ברציפות בברנבאו, אבל אז הפורטוגלי כבש בעקב וחילק את הנקודות עם 1:1. גם ולנסיה הופתעה והפסידה 2:1 לחטאפה בבית

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה הספרדית נמשך הערב עם שלושה משחקים חשובים ואחרי שברצלונה לא הצליחה לנצח אתמול, גם ריאל מדריד הופתעה בתיקו 1:1 עם אתלטיק בילבאו בברנבאו. קודם לכן, חטאפה ניצחה את ולנסיה עם 1:2 ואייבר לא התקשתה לגבור 0:1 על אספניול החלשה.

ריאל מדריד – אתלטיק בילבאו 1:0
שבוע לפני המפגש הסופר חשוב וסופר קשה עם באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות, אותו הרכב שאמור לגבור על אחת הקבוצות הטובות בעולם לא הצליח לנצח קבוצה ממרכז הטבלה הספרדית, קבוצה שרק בשבוע שעבר הפסידה לדפורטיבו לה קורניה. אינאקי וויליאמס הפתיע את הגנת הבלאנקוס כבר בדקה ה-14 ומשם למרות שריאל ניסתה, בכל פעם שהתקרבה לשער חיכה לה שם יום נהדר של שוער בילבאו קאפה אריזבלאגה. עד הדקה ה-87, אז לוקה מודריץ' בעט מרחוק כדור שטוח שמי אם לא כריסטיאנו רונאלדו הסיט בעקב לתוך השער. שער 17 של הפורטוגלי מול אתלטיקו, הכי הרבה במדי ריאל מדריד אי פעם. זידאן ניצל ברגע האחרון מהפסד שני ברציפות בברנבאו, מה שלא קרה מאז 2011. 

ולנסיה – חטאפה 1:2
העטלפים ציפו למשחק בית קל מול הקבוצה ממרכז הטבלה, אבל הופתעו על ידי צמד מרגלי לואיק רמי (17, 49). נמניה מקסימוביץ' חשב שהוא השווה לשניות בודדות בדקה ה-26, אבל שופט הרחבה ראה שהכדור לא עבר את הקו ופסל את השער. בדקה ה-69 רודריגו צמצם בשער יפה אבל זה לא הספיק לוולנסיה שירדה מנוצחת לראשונה מזה תשעה מחזורים.

דניאל פארחו קפטן ולנסיה. הפסד מיותר (טוויטר)
דניאל פארחו קפטן ולנסיה. הפסד מיותר (טוויטר)

תוצאות נוספות
אספניול – אייבר 0:1
לאייבר: דויד לומבאן (32).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי