"מבצע אומטיטי" יוצא לדרך: חוזה ארוך ו-250 מיליון יורו

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | Gettyimages

בברצלונה מפעילים את כל התותחים הכבדים כדי להשאיר את הבלם הצרפתי המצטיין, המגעים להחתמת לנגלה יואצו אחרי גמר הגביע מול סביליה (שבת, 22:30, ספורט1). אנדרה גומש יעזוב סופית, ההכרזה בקרוב

(גודל טקסט)
רוברטו פרננדס, המנהל הספורטיבי של ברצלונה, עושה מאמצים גדולים כדי להאריך את חוזהו של סמואל אומטיטי, כך מדווח "מונדו דפורטיבו". לפי פרסומים בארסה פתחה ב"מבצע אומטיטי" אחרי היכולת הטובה שהפגין מול סלטה ויגו ב-2:2 וכעת הרצון הוא להאריך את חוזהו בארבע שנים נוספות ולהגדיל את סעיף השחרור שלו מ-60 מיליון יורו ל-250 מיליון יורו, כך שקבוצות אחרות יחשבו פעמיים אם ירצו לרוכשו.


המטרה היא לסגור את העסקה עד לגביע העולמי כדי ששני הצדדים יהיו רגועים. המועדון מפעיל את כל "הכלים הכבדים" בהנהלה כמו פפ סגורה והמנכ"ל אוסקר גראו על מנת לשכנע את השחקן. בבארסה מוקירים תודה לפרננדס ששכנע את הקבוצה להחתים את הבלם מליון כשלא היה מפורסם ועם משחקים בודדים בנבחרת. ההחתמה שלו ב-25 מיליון יורו נראית כעת בינגו כלכלי ומקצועי.


בלי קשר לעתידו של אומטיטי, "ספורט" ממשיך לדווח על מגעים להחתמת קלמון לנגלה מסביליה. לפי העיתון נציגי הקבוצה נפגשו עם השחקן שהביע רצון להגיע לקבוצה. בכך בארסה תמלא את מכסת הבלמים, כאשר עדיין לא ברור האם ירי מינה ימשיך בעונה הבאה או יושאל. לנגלה מגלה יכולת טובה העונה ומספר קבוצות צמרת נוספות באירופה מעוניינות בו. המגעים איתו יתגברו אחרי גמר הגביע הספרדי בו ייפגשו שתי הקבוצות (שבת, 22:30, ספורט1). "ספורט" גם דיווח שהוחלט סופית על פרידה מאנדרה גומש בסיום העונה והכרזה על כך תהיה בקרוב.


La portada del diario Sport de mañana… LENGLET CALIENTE CALIENTE. pic.twitter.com/yuocBMWADu

— El 10 (@el10blaugrana) April 18, 2018


️ Barcelona plan on increasing Samuel Umtiti's buyout fee to 250M at the minimum and want to renew him before the World Cup 2018 #fcblivepic.twitter.com/0f5yDW0Epc

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) April 18, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי