עוד שלוש תצא אחת: אתלטיקו הושפלה, ברצלונה נוגעת בתואר

סאול
סאול | AFP

צמד של חואנמי ושער של וויליאן ז'וסה קבעו 0:3 לסוסיאדד על סגנית המוליכה ובארסה זקוקה לעוד שלוש נקודות כדי להיות אלופה. בדקה ה-94: מלאגה ירדה ובמקביל רשמה בטיס ניצחון שישי רצוף

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)

24 שעות אחרי שבילבאו  סחטה 1:1 בברנבאו מריאל מדריד, הביסה הערב (חמישי) סוסיאדד 0:3 את אתלטיקו בעוד מפגש שבו חגגו בחבל הבאסקים מפגש נוסף מול  הבירה והמרכז השלטוני. במקביל שמרה ג'ירונה על סיכוייה להשיג כרטיס לליגה האירופית עם 1:2 על הבאסקית השלישית, אלאבס במשחק אותו ליוותה שערוריית שיפוט.

שני המשחקים שחתמו את המחזור ה-33 הסתיימו בדרמת ענק. בדקה ה-94 כבשה לבאנטה את ה-0:1 מול מלאגה והורידה אותה ליגה אחרי 10 שנים. באותה דקה כבשה בטיס מול לאס פלמאס והניצחון 0:1 היה השישי ברציפות של האנדלוסים שהתבססו במקום החמישי 

ריאל סוסיאדד – אתלטיקו 0:3
הסטטיסטיקה תגיד שהתוצאה משקרת כי המארחת כבשה פעמיים החל מהדקה ה-80 ובעטה רק ארבע פעמים למסגרת, בקולוצ'ונרוס יאמרו כי הליגה כבר לא משנה – אליפות לא תהיה והמקום בליגת האלופות מובטח ויש את חצי גמר האירופית על הראש מול ארסנל. ועדיין.

השחקנים של צ'ולו הפגינו משחק נרפה על גבול הפתטי וספגו שלישייה ראשונה מאז ה-3:0 לריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות לפני כשנה. עדנאן ינוזאי חרך את קו ימין ותעתע במגיני אתלטיקו בדקה ה-27 לפני שהעביר למרכז ו-וויליאן ז'וסה ירה את הכדור לקורה ופנימה, 0:1 לסוסיאדד. אם זה היה שער שסביר לקבל, בא הצמד של חואנמי  המחליף וגילה הגנה מחוררת. בדקה ה-80 יציאה נוראית לנבדל שהותירה אותו מול יאן אובלק ובדקה ה-93 שנגח כדור בסיבוב שהסלובני היה חייב לקחת. לצ'ולו יש הרבה עבודה לקראת המפגש הכפול מול התותחנים.


חואנמי חוגג את הצמד בתרגיל אקרובטי (AFP)

בטיס – לאס פלמאס 0:1
17 איומים ושמונה בעיטות למסגרת ואפילו יתרון מספרי מהדקה ה-86 כשמישל הורחק בצהוב שני נראו כלא מספיקים למארחת לרשום ניצחון. ואז הגיעה הדקה ה-94. כדור הוגבה לרחבה וג'וניור נגח אותו פנימה. האנדלוסים כבר מריחים את הכרטיס לליגה האירופית.

לבאנטה – מלאגה 0:1
האורחים התגוננו, יצאו למתפרצות והגיעו לשני מצבי כיבוש, אבל לא הצליחו להגשים את תכנית המשחק 0:1 קטן. ואז הגיעה הדקה ה-94. סאשה לוקיץ' פרץ מצד שמאל והעביר למרכז ועמנואל בואטנג הצעיר כבש וקבע: מלאגה ירדה בעוד לבאנטה הגדילה את הפער בינה לבין לה קורוניה שמתחת לקו האדום לשבע נקודות.

אלאבס- ג'ירונה 2:1
ארבעה פעמים זזה הרשת של האורחת אבל השופט פדרו פוארטס אישר רק שער אחד. אחד השערים שפסל היה חוקי והשני גבולי. הבאסקים שעדיין לא הבטיחו רשמית את הישארותם היו טובים יותר עד הדקה ה-59, אבל כשלא כובשים סופגים. אלייש גארסיה הגביה כדור חופשי לרחבה מכ-30 מ' שלהפתעת כולם פשוט נחת ברשת. כריסטיאן סטואני הכפיל בפנדל בדקה ה-86, שערו ה-18 העונה של האורוגוואי, אבל אז תומאס פינה בעט מ-16 לרשת וקבע 2:1 וסיכוי למארחת. מוניר אל חדאדי בזבז את התקווה בבעיטה רשלנית בדקה ה-93.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי