"פראנס פוטבול": מתנצלים שאינייסטה לא זכה בכדור הזהב

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | Gettyimages

העיתון הצרפתי הידוע פרסם מאמר מערכת מרגש ובו הוא נפרד מקשר ברצלונה, שצפוי לעזוב את אירופה בתום העונה: "אחד השחקנים הטובים שהעולם אי פעם ראה". בינתיים, דיווחים שאינייסטה יעבור דווקא לאנגליה

(גודל טקסט)

העיתון הצרפתי "פראנס פוטבול" פרסם היום (שלישי) מאמר מערכת ובו התנצלות כלפי קשר ברצלונה אנדראס אינייסטה על שלא זכה מעולם ב"כדור הזהב". הפרס המוענק על ידי העיתון מדי שנה לשחקן שלדעתו היה הטוב בעולם בשנה החולפת נחשב לפרס האישי היוקרתי ביותר בכדורגל, ואף שאינייסטה היה מועמד מספר פעמים הוא לא זכה בו מעולם.

במאמר מערכת שפרסם העיתון תחת הכותרת "סליחה, אנדרס" בספרדית, כתב עורך המגזין פסקל פר מכתב פרידה מהכדורגלן שצפוי לעזוב את אירופה בסוף העונה. אינייסטה ריגש את אוהדי ברצלונה ולא רק ברגעים רבים לאורך הקריירה, והוסיף לרגש גם בגמר הגביע האחרון בו הבקיע שער ב-0:5 על סביליה. "רוב בני דורו מסבכים את החיים", כתב העיתונאי, "אבל כבר יותר מ-15 שנה שהוא מפשט עבורנו את המשחק. בלעדיו, לדוגמה, מסי היה מתעייף הרבה יותר מהר בברצלונה ומעולם לא מגיע לשיא שלו".

"אלטרואיזם מוחלט מנע ממנו להשיג הכרה גדולה עוד יותר", כתב פר, כשהוא מתייחס לפרס כדור השנה הידוע גם בתור "בלון ד'אור" ששמו של אינייסטה איכשהו מעולם לא הופיע עליו ותמיד נמצא שחקן ראוי ממנו לתואר. "זה לא ברור איך אנדרס לא נמצא ברשימת הזוכים".

אינייסטה.
אינייסטה. "מפשט עבורנו את המשחק" (טוויטר)

אבל, ייתכן ואיניסטה בכלל לא יעזוב את היבשת. העיתון "אס" מדווח שפפ גווארדיולה מנסה ברגע האחרון לשכנע את אנדרס אינייסטה לחבור אליו למנצ'סטר סיטי ולא לעזוב לסין. אינייסטה לא רוצה לשחק בקבוצה אחרת בספרד, אבל יכול לשקול אופציות אחרות. פפ רוצה אותו מכיוון שדויד סילבה צפוי לשחק בשנה הבאה פחות משחקים בשל הבעיות עם בנו. אפשרות אחרת היא שלואיס אנריקה ירצה אותו בקבוצה אליה יגיע המאמן. האופציה ההגיונית ביותר כרגע היא כנראה ארסנל. נכון לעכשיו, רוב הסיכויים שאינייסטה יודיע בקרוב על עזיבתו לסין.

לואיס אנריקה. יתאחד עם אינייסטה? (Gettyimages)לואיס אנריקה. יתאחד עם אינייסטה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי