ברתומיאו: הנהלת ברצלונה אף פעם לא פקפקה בוואלוורדה

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | AFP

נשיא המועדון הקטלוני התייחס לשמועות לפיהן עתידו של המאמן לוט בערפל: "ההדחה מליגת האלופות הייתה רעה, אבל הוא בדרך לדאבל וזה הישג יפה". וגם: עזיבת אינייסטה, המועמדים לחזק את הסגל והגעה אפשרית של קרויף

(גודל טקסט)
נשיא ברצלונה, ג'וזף ברתומיאו, ניסה להזים את השמועות לפיהן ישנה התנגדות בהנהלת ברצלונה להמשך העסקתו של המאמן ארנסטו ואלוורדה וטען בראיון כי מעולם אף אחד לא פקפק במאמן של ברצלונה, עליו גם נכתב שהוא שוקל לעזוב בשל מערכת יחסים רעועה עם האחראים עליו.


בראיון לרדיו "קאדנה סר" אמר הנשיא: "בשום רגע של העונה ואלוורדה לא היה תחת סכנה או שפקפקנו בו, גם לא אחרי ההדחה מליגת האלופות נגד רומא. זה מידע שיקרי. יש לו עוד שנתיים בחוזה וזה הפרויקט שלו. אנחנו מאוד מרוצים ממנו ואני מדבר איתו בקביעות. ההדחה נגד רומא הייתה דבר רע מאוד, אבל אף אחד לא האשים את ואלוורדה. הוא בדרך לדאבל וזה הישג יפה מאוד. אחרי כל מה שעשה מאז הקיץ, למה שנפקפק בו?". ברתומיאו אמר שלברצלונה יהיה בקיץ סכום של 60 מיליון ליש"ט לרכש, בנוסף לשחקנים שיימכרו על ידי המועדון.


במקביל, העיתון "ספורט" פרסם שהמועדון מתעניין ברודריגו, חלוץ ברזילאי בן 17 מסנטוס שעשוי להיחשב בתור היורש של ניימאר. יש לו סעיף שחרור של 50 מיליון יורו. בבארסה מחפשים כוכב ברזילאי גדול וצעיר שייכנס למשבצת של ניימאר. הקבוצה עוקבת אחריו כבר חודשים,מאז שיחק בנוער של המועדון וכעת החלו מגעים ראשונים לרכישתו העתידית. גם פ.ס.ז', מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וכמובן ריאל מדריד מגששות אצלו. הוא חתם על חוזה מקצועני ראשון רק לפני כמה חודשים.

Portada @sport 27 abril | Objetivo Rodrygo | pic.twitter.com/JvIK5ekd94

— Barca King (@TxingurriBarca) 27 באפריל 2018

פרסום נוסף היה של "מונדו דפורטיבו" ועסק בכך שברצלונה רוצה את פביאן רואיס, הקשר בן ה-22 מבטיס שסעיף השחרור שלו עומד על 30 מיליון יורו, ובו גם ריאל מדריד מעוניינת. בבלאנקוס מתכוונים להילחם עליו כפי שעשו עם דני סבאיוס, שדווקא ממעט לשחק בברנבאו. הוא חתום עד 2020 בבטיס ואם יוחתם בברצלונה ייתכן שארתור מגרמיו לא יגיע.

️Barcelona are still interested in Betis player Fabián Ruiz (22). His buyout fee is 30M and Real Madrid, among others, are interested in him pic.twitter.com/u1GQGAy12V

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 26 באפריל 2018

כמו כן, דווח היום גם כי בארסה החליטה שהיא תנסה להשאיר את השוער ההולנדי יאספר סילסן, שהצטיין במשחקי הגביע ובשל כך זכה להצעות ממספר קבוצות ובהן ליברפול ואתלטיקו מדריד. בארסה מכור אותו רק אם יופעל סעיף השחרור שלו בגובה 60 מיליון יורו. 


ועוד בברצלונה, אנדרס אינייטסה צפוי להודיע היום על עזיבתו. הנשיא ברתומיאו אמר עליו: "מאז 2004 הוא היה השחקן הכי חשוב שלנו, הוא היה אחד הגדולים בכל פרויקט של המאמנים מאז פרנק רייקארד. אם החליט לעזוב אז הוא צריך להודיע על כך בגלל שיש לו חוזה לכל החיים. צריך לכבד כל החלטה שלו אחרי הקריירה הנפלאה שהייתה לו אצלנו".


אדם נוסף אליו התייחס ברתומיאו היה לא אחר מאשר ג'ורדי קרויף: "כרגע היחסים בינינו קשורים לפרויקטים לעמותת יוהאן קרויף. העתיד של רוברט פרננדס ייקבע בסיום העונה".



קרויף. דגש על המילה "כרגע"? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי