מסי היה חייב להסדיר את הדרכון ולכן לא בא לאינייסטה

מסי אינייסטה ברצלונה סביליה
מסי אינייסטה ברצלונה סביליה | Gettyimages

בברצלונה סיפקו הסבר קצת צולע להיעדרות של הפרעוש מהמסע"ת. בלילה כתב מסי לקשר הוותיק: "היתה לי זכות ליהנות איתך ולחלוק הרבה רגעים מאושרים ביחד". העיר כבר מתמרקת לחגיגות האליפות ביום שני

(גודל טקסט)
רבים תהו אתמול איך ליאו מסי ששיחק שנים רבות לצידו של אנדרס אינייסטה לא הגיע למסיבת העיתונאים שלו, שהיתה אירוע הכי מרגש בקבוצה מזה שנים. הדמעות נשפכו כמים, אבל מסי נעדר יחד עם לואיס סוארס.



המועדון טען שמדובר בסיבות אישיות, אבל ההרגשה היתה שיש כאן משהו מעבר. בסופו של דבר "מונדו דפורטיבו" סיפק הסבר אולי קצת צולע, אבל עדיין הגיוני. לפי העיתון מסי נזקק לחדש את מסמכי השהות שלו ושל כל משפחתו במשרד הפנים הספרדי ולא היתה לו אפשרות להזיז את מועד החידוש ליום אחר.


לקראת הערב מסי כבר העלה בפייסבוק פרידה מרגשת מאינייסטה וכתב: "תודה רבה לך על כל השנים שחלקנו בכדורגל. זו היתה זכות עבורי ליהנות מהספורט הזה איתך ולחלוק כל כך הרבה רגעים מאושרים ביחד. אני מאחל לך כל הטוב שבעולם בפרק החדש שלך. בקריית הכדורגל שלך ובאופן אישי. אתה בחור נפלא על כר הדשא ומחוץ לו ונתגעגע אליך". הפוסט שלו זכה ללמעלה מ-24 אלף שיתופים.


.


אינייסטה עצמו צייץ אתמול בערב אחרי שהסתיימה מסיבת העיתונאים שהוא לא יישכח את היום הזה כל חייו. "אני יכול רק להודות לכולם על אינספור דוגמאות של חיבה שתמיד יש לי בלב לכל אחד ואחד מכם, תודה".

Hoy ha sido un día que estará marcado siempre en mi vida. Solo puedo dar las gracias a todos. Innumerables muestras de cariño y afecto que tendré siempre en mi corazón. A todos y cada uno de vosotros, GRACIAS. #siemprecule#micasa#quebonitoesestedeporte#agradecimientoeternopic.twitter.com/oLsNUDCXxd

— Andrés Iniesta (@andresiniesta8) 27 באפריל 2018


העיתונים בספרד יצאו במהדורות מרגשות על הפרידה מאינייסטה. ."מונדו דפורטיבו" הראה אותו מזיל דמעות וציטט אותו כשאמר: "תמיד חלמתי להיפרד ככה מברצלונה". לואיס סוארס ודויד דה חאה נפרדו אף הם מאינייסטה.


️️"I'VE ALWAYS DREAMED OF LEAVING LIKE THIS" #fcblivepic.twitter.com/5IfGVmtsEY

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 28 באפריל 2018


העיתון "ספורט" הראה את אינייסטה בוכה כילד בבארסה וכתב: "מיוחד במינו".

La portada del diario Sport de mañana… IRREPETIBLE. pic.twitter.com/dYj4oHS9gD

— El 10 (@el10blaugrana) 27 באפריל 2018

ברצלונה תשחק מחר (ראשון, 21:45) נגד לה קורוניה והיא יכולה לעלות למגרש כאלופה אם אתלטיקו מדריד לא תנצח את המשחק הערב (שבת 17:15) בחוץ נגד אלאבס.  ארנסטו ואלוורדה והנהלת ברצלונה לקחו את כל הסגל למשחק כדי לחגוג אליפות כשהם זקוקים למעשה לנקודה אחת. הם אמורים לזכות בדאבל השמיני של הקבוצה.


הבלאוגרנה תטוס ללה קורוניה רק מחר כאשר המטוס יהיה עמוס עם משלחת של 50 איש כולל 22 שחקנים. המאמן ואלוורדה יקיים את המסע"ת הערב (18:00) בברצלונה. המשחק החסר מול ויאריאל, שנדחה בגלל גמר הגביע, יתקיים ב-9 במאי, שלושה ימים אחרי הקלאסיקו. הגביע לא יוענק לבארסה במשחק אלא הכדור הראשון. אם היא תזכה באליפות הקבוצה תנחת היישר לחגיגות בברצלונה בלילה שבין ראשון לשני ואלה יימשכו גם בתהלוכה בעיר הקטאלנית בצהרי יום שני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי