ויאריאל גברה על ולנסיה, 1:4 לאייבר על ג'ירונה

שחקני אייבר נגד ג'ירונה
שחקני אייבר נגד ג'ירונה | טוויטר

צמד של קיקה ושערים של יורדן ואיוני הפכו את הקרב על הכרטיס לאירופה לצמוד הרבה יותר, שני מחזורים בלבד לסיום העונה. המרוויחה הגדולה: סביליה, שנותרה במקום השביעי. מריו גספאר העניק 0:1 יקר לצוללת הצהובה

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)
המחזור ה-36 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים, ולאחר שסביליה ניצחה אתמול ועלתה זמנית למקום השביעי, הקרב על הכרטיס האחרון לאירופה הפך לצמוד יותר ויותר עם ניצחון חוץ של אייבר 1:4 על ג'ירונה. מאחור יותר אתלטיק בילבאו השיגה 0:2 בבית מול בטיס שתשחק בעונה הבאה בליגת האירופית ובמשחק שנעל את היום ניצחה ויאריאל 0:1 את ולנסיה ותשחק גם היא בעונה הבאה בליגה האירופית.


ג'ירונה – אייבר 1:4
הניצחון האחרון של ג'ירונה על אייבר היה ב-2013, וגם הפער הנתון הזה לא נשבר כאשר המארחת נכנעה להתקפה המצוינת של הבאסקים. קיקה כבש צמד במחצית הראשונה (9, 38) ממנו ג'ירונה לא הצליחה להתאושש, למרות שער מצמק של אדאיי בדקה ה-55. חואן יורדן ניצל את ההגנה החלשה של ג'ירונה בדקה ה-80 וטקאשי אינוי היפני חתם דקה לפני תוספת הזמן. אייבר עלתה למקום העשירי, וכעת אפילו לא יש סיכוי תיאורטי לאירופה כאשר היא רחוקה 4 נקודות מסביליה שבמקום הרביעי המוביל למוקדמות הליגה האירופית עם 2 משחקים שנותרו עד סיום העונה. ג'ירונה עצמה, לעומת זאת, היתה יכולה להיצמד לסביליה אבל נותרה במקום התשיעי.


ויאריאל – ולנסיה 0:1

מריו גספאר מצא את הרשת של נטו בדקה ה-86 והצוללת הצהובה כבר עם 57 נקודות, שתיים הפרש מבטיס החמישית וגם היא תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית, רק נס ימנע זאת ממנה. ולנסיה הגיעה למשחק אחרי שמוקדם יותר היום הבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה בזכות הפסדה של בטיס וניתן היה לראות את ירידת המתח בקבוצתו של מרסלינו.



מריו גספאר כבש שער דרמטי, הצוללת הצהובה הכניעה את העטלפים (AFP)


תוצאה נוספת: 

אתלטיק בילבאו – בטיס 0:2

לבילבאו: איקר מוניאין (76) ואריץ אדוריס (92)


סלטה ויגו – דפורטיבו לה קורוניה 1:1
לסלטה: מקסימיליאנו גומז (13) 
ללה קורוניה: לוקאס פרז (90+1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי