נשיא ברצלונה אישר: אני בקשר עם סוכנו של גריזמן

אנטואן גריזמן מול פיליפה קוטיניו
אנטואן גריזמן מול פיליפה קוטיניו | Gettyimages

ג'וזף ברתואמו סיפר לרדיו קטלוניה כי הוא נמצא גם ביחסים טובים עם נשיא אתלטיקו ובכך חיזק את השמועות סביב העברתו של החלוץ תמורת 100 מיליון יורו, אבל אמר גם: "זה לא הזמן לדבר על שחקנים שלא שייכים לנו"

(גודל טקסט)
נשיא ברצלונה ג'וזף ברתומיאו אישר בראיון לרדיו קטלוניה שהיה לו קשר עם סוכניו של אנטואן גריזמן עוד באוקטובר האחרון. לפי הידיעות, גריזמן אמור להגיע לברצלונה תמורת 100 מיליון יורו, שזהו סעיף השחרור שלו עד למונדיאל, אם כי השחקן אמר שעדיין לא סגר את תנאיו בבארסה ולא החליט סופית. נשיא אתלטיקו אנריקה סרסו טען שהוא מקווה שהשחקן יישאר באתלטיקו, אבל דבריו של נשיא בארסה מוכיחים אחרת.


"באוקטובר נפגשנו עם סוכנו, אבל אנחנו מדברים הרבה ועל הרבה נושאים. יש לנו יחסים טובים", אמר ברתומאו, "ראיתי אותו בקיץ האחרון כשהיינו בחופשה ודיברנו, אבל זה דבר טבעי שאנחנו מדברים בינינו. לא ישבתי איתו לארוחת ערב או משהו כזה. לא היתה לנו גם פגישה עם אתלטיקו מדריד בקשר אליו. כמו שאמרתי אני בקשר עם סוכניו כמו שאנחנו בקשר עם עוד סוכנים נוספים. לא צריך לעשות ספקולציות על הסיפור הזה. גם עם אתלטיקו אנחנו בקשר טוב, בעיקר עם הנשיא וחיל מראין המנכ"ל, אבל כרגע זה לא הזמן לדבר עם מועדונים אחרים על שחקנים אחרים שלא שלנו".


עיתון "ספורט" פרסם שאתלטיקו מדריד הציעה הארכת חוזה לגריזמן, אבל הצרפתי לא ענה לה בינתיים. מהראשון ביולי מחיר השחרור שלו יורד מ-200 מיליון לחצי מזה והוא יהיה אטרקטיבי מאוד. בבארסה רוצים לסכם איתו עד לגביע העולמי כדי להיות שקטים. בעיתון כתבו אפילו שייתכן וברצלונה תסכים לשלם מחיר קצת יותר גבוה כדי לפצות את אתלטיקו על כך שהיא מוכרת שחקן במחיר הנחשב כיום כנמוך. לואיס סוארס רמז בראיון לרדיו באורוגוואי שהעסקה כבר סגורה ואמר: "הוא לא ייקח את המקום של אף שחקן. בברצלונה תמיד יש מקום לשחקנים גדולים".


ברתומאו.
ברתומאו. "בקשר טוב עם אתלטיקו" (Gettyimages)


בראיון, התייחס נשיא ברצלונה לנושאים רבים ואישר שארנסטו ואלוורדה ימשיך בקבוצה. לטענתו, הקבוצה נמצאת במגעים להארכת החוזה של סמואל אומטיטי ועוסמאן דמבלה לא יעזוב. על ג'ורדי קרויף אמר ברתומאו: "אני ביחסים טובים איתו ומשתף פעולה עם קרן יוהאןן קרויף, כל השאר ספקולציות. אני מדבר איתו, אבל לא על נושאים מקצועיים. הילדים שלנו הולכים לאותו בית ספר, אבל לא הצעתי לו תפקיד בעבר". 



הנשיא התייחס גם לניימאר ואמר: "הופתעתי מהדרך בה עזב את ברצלונה, אני מניח שיום אחד דברים יתבהרו. קשה לי להאמין שיחזור. יש דינמיקה אחרת במועדון עכשיו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי