דיווח: קבאני מועמד להחליף את גריזמן באתלטיקו מדריד

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | AFP

הקולצ'ונרוס נחושים לשמור על החלוץ הצרפתי, אך אם לא יצליחו, חלוץ פ.ס.ז' שרוצה לברוח מצילו של ניימאר עשוי להגיע. גם די מריה הוזכר כמועמד לחזק את הקישור של סימאונה

(גודל טקסט)

בצל הדיווחים הבלתי פוסקים על מעבר לברצלונה בתום העונה, "מונדו דפורטיבו" פרסם שאתלטיקו מדריד עושה הכל להשאיר בקבוצה את אנטואן גריזמן והציעה להאריך את חוזהו עם שכר חסר תקדים של 20 מיליון יורו, אבל כרגע נראה שהחלוץ הצרפתי נחוש לעזוב אם אלופת ספרד תשלם את סעיף השחרור שלו שיעמוד על מאה מיליון יורו בקיץ.

כזכור, נשיא בארסה ג'וזפ מריה ברתומאו גילה בראיון שנפגש עם סוכניו של השחקן כבר באוקטובר האחרון, אבל טען שמאז לא היו פגישות עם הסוכנים או עם אתלטיקו. מכיוון שהיחסים בין הקבוצות טובים, בבארסה לא ירצו להפעיל את סעיף השחרור ויעדיפו לעשות זאת על ידי מו"מ עם הסכמים בין המועדונים. חוזהו של השחקן באתלטיקו יפוג ביולי 2022.

באתלטיקו נערכים לאפשרות שגריזמן יעזוב וכבר חושבים על אופציות אחרות לחיזוק, כשלפי הדיווח אתלטי מחזיקה בסיכום עקרוני עם חלוץ פאריס סן ז'רמן, אדינסון קבאני בן ה-31, שעשוי לעזוב את פ.ס.ז' בגלל הדומיננטיות של ניימאר, למרות שהוא השחקן האהוב על האוהדים וחתום בקבוצה עד 2020. עוד נכתב כתב שלאורוגוואי נאמר שאתלטיקו תנסה לשכנע את גריזמן להישאר, ורק אם זה לא ייצא לפועל, הוא יירכש. לקולצ'ונרוס תהיה בעיה להשוות את שכרו של קבאני שעומד על 12 מיליון יורו לעונה בפ.ס.ז', אך הוא מעדיף לעזוב את פאריס ולברוח מצילו של הברזילאי.

קבאני ככל הנראה סיכם על בונוס גבוה אם יעזוב וחוזה ארוך טווח שיכול להיות דבר חיובי לשחקן בגילו. דייגו סימאונה סבור שגילו של החלוץ לא משנה בגלל כושרו הטוב והוא יהיה חיזוק מצוין עבור אתלטי, ושהשילוב שלו עם דייגו קוסטה עשוי להיות קטלני לא פחות מזה של גריזמן. בנוסף, אם יגיע, החלוץ האורוגוואי ישתף פעולה עם בני ארצו דייגו גודין וחוסה מאריה חימנס והקולצ'ונרוס עשויים להפוך לקבוצה הכי אהודה באורוגוואי. אפשרות נוספת והרבה פחות סבירה היא שאתלטיקו תנסה לרכוש את פאולו דיבאלה מיובנטוס כמחליף לגריזמן, אך הדבר לא צפוי לצאת לפועל בעיקר בגלל מחירו הגבוה, כשלא ברור אם הארגנטינאי ירצה לבוא לקבוצה הנחשבת לשלישית בטיבה בספרד.


קבאני. יחגוג במדריד בעונה הבאה? (AFP)

בנוסף, לפי "קאדנה סר", שחקן נוסף מאלופת צרפת שעשוי להצטרף לאתלטיקו מלבד קבאני, הוא אנחל די מאריה. לפי הידיעה, עורך דינו של השחקן טס למדריד לשיחות עם ראשי המועדון. גם לפי התוכנית "אל לארגרו" יש קשר מצוין בין סימאונה ודי מאריה הארגנטינאים, כשצ'ולו תמיד העריך את הקשר ששיחק גם בריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד. פ.ס.ז' מצידה צריכה למכור ולשחרר כמה שחקנים בגלל חוקי הפייר פליי הפיננסי, וגם רוצה לרכוש חדשים בקיץ כשאחד מהם הוא שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה, כך מדווח "ל'אקיפ". המאמן המיוחד תומאס טוכל תומך בהגעתו והקבוצה רוצה שוער, בעל שיעור קומה שהיה חסר לה בשנים האחרונות. סוכנו מינו ראיולה עבד עם הקבוצה בעבר כסוכנו של זלאטן איברהימוביץ'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי