דיווח: גריזמן כבר סגור בברצלונה, אתלטיקו תקבל פיצוי

גריזמן ראקיטיץ'
גריזמן, ראקיטיץ' | Gettyimages

בספרד נטען כי לאור היחסים הטובים בין המועדונים ובשל רצונה של בארסה להציג את השחקן עוד לפני המונדיאל, הקולצ'נרוס יקבלו שחקן בנוסף ל-100 מיליון יורו (סעיף השחרור)

(גודל טקסט)
ברצלונה כבר הודיעה לאתלטיקו מדריד שבכוונתה להפעיל את סעיף השחרור של  אנטואן גריזמן ב-100 מיליון יורו וכי ראשי הקולצ'ונרוס כבר השלימו עם עזיבתו של הכוכב הצרפתי., כך עולה מדיווחים שונים הערב (שלישי) בתקשורת הספרדית.


על פי הדיווחים בארסה שנמצאת ביחסים טובים עם אתלטיקו לא מעוניינת שתיפתח סאגה בעניין הזה שתעיב על היחסים ותפגע בהכנות שלה לעונה הבאה ולכן מעוניינים ראשי המועדון לסגור את העסקה ולהציג את גריזמן עוד לפני תחילת המונדיאל.


אמנם נשיא הקולצ'ונרוס הצהיר הערב, אחרי שנפגש עם החלוץ הצרפתי כי "גריזמן הוא שחקן של אתלטיקו מדריד" אבל ההערכה היא שההצהרה נועדה אך ורק להרגיע את האווירה לקראת משחק החשוב ביותר העונה – גמר הליגה האירופית מול מארסיי שיתקיים בליון ב-19 בחודש. הבוקר כבר פורסם שהמאמן דייגו סימאונה כבר סימן את מחליפו של גריזמן בקולצ'ונרוס.


עוד נטען באחד הדיווחים כי ברצלונה תשקול פיצוי על מנת לסגור את המעבר יפה בין הקבוצות והכוונה היא שאתלטיקו תוכל לבחור לעצמה שחקן מבין אלה שבארסה תציע למכירה בקיץ (אנדרה גומש, פאקו אלקסר, לוקה דין ואולי אפילו עוסמאן דמבלה המאכזב).



ÚLTIMA HORA

️Informa @HelenaCondis:

➡️"El @FCBarcelona_es ya le ha comunicado al @Atleti que va a pagar la clausula de 100 millones por @AntoGriezmann. Lo quieren cerrar todo antes de que se vaya al Mundial. El Barça le guarda el dorsal 7". pic.twitter.com/AKluMeWNRB

— Tiempo de Juego (@tjcope) May 8, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי