ריאל מדריד הביסה 0:6 את סלטה, 0:1 לאתלטיקו על חטאפה

גארת' בייל עם איסקו וקארים בנזמה
גארת' בייל עם איסקו וקארים בנזמה | Gettyimages

הבלאנקוס דרסו את התכולים, הבטיחו את המקום השלישי, צמד לבייל. בנוסף נשארו בפער שלוש נקודות מהקולצ'ונרוס. סביליה הבטיחה מקום במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה אחרי 2:2 בדרבי עם בטיס. סימואנה ניצח

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)
המחזור ה-37 בליגה הספרדית יצא הערב (שבת) לדרך עם שמונה משחקים, כשבמוקד ריאל מדריד דרסה 0:6 את סלטה ויגו ונשארה בפער שלוש נקודות מאתלטיקו מדריד, שמצידה גברה 0:1 על חטאפה. בנוסף, סביליה סיימה ב-2:2 עם ריאל בטיס בדרבי האנדלוסי, אך הבטיחה את המקום השביעי ואת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.


ריאל מדריד – סביליה 0:6

אחרי ההפסד 3:2 לסביליה במשחק הקודם, האלופה היוצאת הבטיחה רשמית את המקום השלישי מול התכולים, מולם היה זה משחק לפרוטוקול, וכך זה בהחלט נראה. זה התחיל בצמד של גארת' בייל (13, 30) שסגר שבוע פורה אחרי השער בקלאסיקו, איסקו הוסיף שער גדול מחוץ לרחבה (32), אפילו אשרף חכימי הצעיר השתתף בחגיגה (52), סרג'י גומס כבש עצמי (74) וטוני קרוס חתם את תוצאת המשחק (81).



חטאפה – אתלטיקו מדריד 1:0
שער של קוקה בדקה ה-8 הספיק לאתלטיקו כדי לנצח את משחק החוץ שרבים חשבו שלא תוכל לנצח, להשיג שלוש נקודות ולהתקרב להבטחת המקום השני בסיום הליגה. חטאפה, שאחרי ארבעה ניצחונות ותיקו בחמשת המחזורים האחרונים חשבה שהיא יכולה להשתחל למקום השביעי המוביל למוקדמות הליגה האירופית, איבדה את הסיכוי ונותרה מאוכזבת.



שחקני אתלטיקו חוגגים. קרובים להבטחת הסגנות (AFP)


ריאל בטיס – סביליה 2:2
דווקא אחרי שסוף סוף יצאה מהבוץ עם מאמן חדש ושני ניצחונות רצופים, סביליה נעצרה אצל היריבה העירונית עם תיקו מאכזב לאחר שכבר חזרה מפיגור. מארק ברטרה העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה ה-5, בן יידר (57) וסיימון קיאר (79) הפכו אבל הייתרון החזיק בקושי 2 דקות, ולורן השווה בדקה ה-81. האנדלוסים נותרו במקום השביעי ויישארו בו גם בסיום העונה רק בזכות ההפסד של חטאפה. בטיס שמרה על מרחק 5 נקודות מיריבתה ותשחק בעונה הבאה בליגה האירופית.


תוצאות נוספות
ריאל סוסיאדד – לגאנס 2:3
לסוסיאדד: מיקל אויארסבאל (18), סרחיו קנאלס (25) ו-וויליאן ז'וזה פנדל (78). ללגאנס: דייגו ריקו (26) ומיגל אנחל גררו (54).


FULL-TIME #RealSociedadLeganéspic.twitter.com/0YJR31PjFj

— Real Sociedad (@RealSociedadEN) 12 במאי 2018

דפורטיבו אלאבס – אתלטיק בילבאו 1:3
לאלאבס: ג'ון גידטי (43), מוניר אל חדאדי (60), איבאי גומס (77). לאתלטיק בילבאו: איקר מוניאין (79).


דפורטיבו לה קורוניה – ויאריאל 4:2
ללה קורוניה: בורחה ואלה (58, 88). לוויאריאל: סאמו קסטייחו (2, 45), מנואל טריגוארוס (31), דניס צ'רישב (92).


אייבר – לאס פלמאס 0:1
לאייבר: צ'רלס (5).


ג'ירונה – ולנסיה 1:0
לוולנסיה: לוסיאנו וייטו (61).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי