דיווח: לנגלה סיכם בברצלונה לחמש שנים, אריקסן שוב מועמד

קלמון לנגלה
קלמון לנגלה | Gettyimages

הבלם של סביליה יעבור תמורת 35 מיליון יורו, אחרי שסירב לריאל. בבארסה מודאגים מהשלכות ההחתמה על אומטיטי. קוטיניו מנסה לשכנע את פרד לוותר על יונייטד, קשר טוטנהאם בתוכניות. הקבוצה ניצחה 1:3 בדרום אפריקה

(גודל טקסט)
התקשורת הקטלאנית מדווחת הבוקר (רביעי) על סיכום בין ברצלונה לבלם סביליה קלמון לנגלה שהיה מבוקש גם בריאל מדריד. הצרפתי יחתום לחמש שנים ובארסה תשלם את סעיף השחרור שלו העומד על 35 מיליון יורו, בניגוד לפרסומים קודמים שדיווחו על סעיף של 30. כך או כך, לבארסה אין בעיה לשלם את ההפרש, כשהשחקן כבר נפגש עם רוברט פרננדס ופפ סגורה וסיכם תנאיו לחמש שנים. בגלל תקדים סמואל אומטיטי שבחוזהו הכניסו סעיף נמוך של 60 מיליון יורו רוצים בברצלונה להציב סעיף שחרור ללנגלה של בין 400 ל-500 מיליון יורו.


כעת, לא ברור מה קורה עם סמואל אומטיטי שעדיין לא חתם על הארכת חוזהו ויש חשש בבארסה שהוא ירצה לעזוב תמורת הפעלת סעיף השחרור. בארסה לא מתכוונת לוותר בקלות על הבלם הנחשב לאחד הטובים בליגה כיום ותהיה מוכנה להעלות את שכרו כפי שדרש. למרות זאת, בבארסה מודעים לכך שמדובר בסאגה שיכולה להימשך כל הקיץ. אגב, להחמת לנגלה אין קשר לאומטיטי מבחינת בארסה, שרוצה את שניהם.


לנגלה שיחגוג 23 בחודש הבא הגיע מנאנסי ובשנה וחצי האחרונות רשם 51 הופעות במדי סביליה, בהן גם כבש שלושה שערים. עם צירופו, בארסה עשויה להיפרד מהבלם הוותיק תומאס ורמאלן, כאשר גם מעמדו של ירי מינה לא ברור וכבר דווח שיושאל לליברפול בעונה הבאה.



לנגלה. יחתום לחמש שנים? (Gettyimages)


עוד שחקנים שבארסה רוצה הם קשר שחטאר דונייצק פרד הברזילאי שהיה מבוקש גם בשתי המנצ'סטריות. חוזהו בקבוצה מסתיים ב-2023 והוא יכול לסייע לאיבן ראקיטיץ' וסרחיו בוסקטס בקישור. פיליפה קוטיניו מנסה לשכנע את בן ארצו לבחור בבארסה. גם ילד הפלא פרהאט קוגלן (16) מוולנסיה על הפרק, כך מדווח העיתון של ולנסיה "סופרדפורטה" שפרסם כי גם ריאל מדריד, בורוסיה דורטמונד ומנצ'סטר סיטי מעוניינות בילד.


גם כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם נמצא על הכוונת לפי "מונדו דפורטיבו". לקשר הדני הובהר שבבארסה רואים בו שחקן שיכול להיכנס למשבצת של אנדרס אינייטסה, למרות שפיליפה קוטיניו וארתור, אם וכאשר, אמורים לשחק במשבצת הזאת. למעלה מ-90 אחוז מגולשי "מונדו דפורטיבו" הצביעו לחיוב בשאלה אם הדני יכול להיות מחליף ראוי לאינייסטה. סוכנו של השחקן מרטין שוץ הודה שבקיץ האחרון בארסה הגישה הצעה, אך טוטנהאם שסירבה. 


La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… ACUERDO CON LENGLET. pic.twitter.com/TT1APdT4m3

— El 10 (@el10blaugrana) 16 במאי 2018



בראיון לעיתון הדני "אקסטרא בלאדט" אמר אריקסן: "לא מכיר הרבה שחקנים שיכול להגיד לא לברצלונה, אבל יש לי חוזה בטוטנהאם עד 2020". המנג'ר הספורטיבי של הקבוצה רוברטו פרננדס וחבריו עוקבים אחרי הדני תקופה ארוכה.


במקביל, ברצלונה יצאה לדרום אפריקה והתארחה אצל ממלודי סאנדאונס למשחק ידידות כהוקרה לנלסון מנדלה ובסיום היא ניצחה 1:3. דמבלה, סוארס וגומש כבש לאלופת ספרד. סיבוסיסו וילאקאזי  הצליח לצמק (76).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי