העולה השנייה נקבעה: ראיו וייקאנו שבה לליגה הבכירה

ראיו וייקאנו
ראיו וייקאנו | אתר רשמי

שנתיים אחרי שירדה, הצליחה להבטיח את אחד משני המקומות הראשונים בליגת המשנה ובעונה הבאה שוב תפגוש בין השאר את ריאל מדריד וברצלונה, בנוסף להואסקה. מאיורקה עלתה מהליגה השלישית. בצרפת: טולוז שרדה

(גודל טקסט)
הרבה אחרי שהליגות הבכירות הסתיימו, ברחבי אירופה נמשכים קרבות העלייה והערב (ראשון) נקבעה זהות העולה השנייה ל"לה ליגה" הספרדית – ראיו וייקאנו שבה כעבור שנתיים בזכות 0:1 על לוגו וברחה לספורטינג חיחון במקום השלישי, תעלה ביחד עם הואסקה.


היה זה המחזור ה-41 מתוך 42 מחזורים בליגת המשנה בספרד, ואחרי שהואסקה הבטיחה את עלייתה, הערב ראיו ניצחה בביתה משער יחיד של אלכס מורנו בדקה ה-40, שמרה על פער חמש נקודות מחיחון שניצחה 1:2 את גרנאדה והבטיחה את סיומה באחד משני המקומות הראשונים – למעשה הערב עלתה לפסגה בעקבות הפסדה של הואסקה לחימנסטיק.


העולה השלישית תיקבע לאחר פלייאוף בין מקומות שלוש עד שש, בו תתחרה בנוסף לחיחון גם ריאל סראגוסה. על שני המקומות הנותרים עדיין ישנו מאבק. אגב, מאיורקה השלימה הערב את עלייתה לליגת המשנה בספרד בזכות 1:3 בסיכום שני משחקים מול מירנדס, סיימה הערב ב-0:0 בחוץ. 


בצרפת נערך היום הגומלין בין טולוז לאז'קסיו בקרב ההישרדות/עלייה ואחרי 0:3 חלק במשחק הראשון הצליחה טולוז לנצח גם בביתה, 0:1 קטן משער של ג'ימי דורמז בדקה ה-88 וכך הבטיחה עונה 15 ברציפות בליגה הבכירה.

Dancing in the dressroom!
⚫️ #SomelMallorcapic.twitter.com/MC6hXv4Gk3

— RCD Mallorca (@RCD_Mallorca) May 27, 2018

⚪️⚪️Finaaaaaaaaaaaal en Vallecas!!!!!! (1-0) UN EQUIPO DE PRIMERA PARA UN BARRIO DE PRIMERA⚡️⚡️ #RayoDePrimerapic.twitter.com/Dz3cEDJQDu

— Rayo Vallecano (@RayoVallecano) May 27, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי