ברצלונה וריאל נאבקות על פיאניץ', די מריה במגעים עם אתלטיקו

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | AFP

עושים שוק: שתי הענקיות חושקות בשירותיו של קשר יובנטוס, תג המחיר: 65 מיליון יורו. דייגו סימאונה עשוי לנצל את מערכת היחסים הקרובה שלו עם קשר פ.ס.ז' ולהחזירו לבירת ספרד. וגם: למפארד קרוב לאימון דרבי

(גודל טקסט)
אחרי שאירופה נרגעה מגמר ליגת האלופות ומשחקי ההכנה הראשונים לקראת המונדיאל כבר נפתחו, גם שוק ההעברות צובר תאוצה. בכל רחבי היבשת מעבירים הילוך, גם בידיעה שבמהלך המונדיאל צפויה רגיעה, ולפנינו ימים מעניינים במיוחד. ספורט1 עם כל ההעברות והשמועות.


רשמי
* ג'ון גידטי, ששיחק באלאבס מינואר, נרכש על ידיה מסלטה ויגו תמורת 3.5 מיליון יורו.


* סרגיי סמאק
מונה למאמן זניט סנט פטרסבורג. קשר נבחרת רוסיה לשעבר אימן את אופה בעונה החולפת.


* הואסקה, העולה החדשה ל"לה ליגה" בספרד, הודיעה היום על מינויו של המאמן ושוער העבר לאו פרנקו. הארגנטינאי בן ה-41 יעמוד על הקווים בעונתם הראשונה בליגה הבכירה. הוא פרש במדי הקבוצה ממשחק פעיל ב-2016.

 

OFICIAL | Leo Franco será el entrenador en nuestro debut en #LaLigaSantander ¡Mucha suerte! pic.twitter.com/yr8bYbEBOt

— #CorazónDePrimera (@SDHuesca) May 29, 2018


* העולה החדשה לבונדסליגה, פורטונה דיסלדורף, החתימה את הקשר האוסטרי של בוכום קווין שטוגר (24) על חוזה לשנתיים. 


* עוד מגרמניה: פרנקפורט אישרה שהחלוץ אלכסנדר מייר (35) יעזוב את המועדון אחרי 14 שנה. 


שמועות
* לפי "הסאן", מנצ'סטר יונייטד מעוניינת לצרף את הקשר האנגלי המוכשר ג'ק גריליש מאסטון וילה, שלא הצליחה לחזור לפרמיירליג.


* באנגליה טוענים שפרנק למפארד קרוב לאימון דרבי קאונטי שסיימה את העונה שהסתיימה במקום השישי בליגת המשנה באנגליה והודחה בפלייאוף על ידי פולהאם. אקס צ'לסי אישר שמתנהל מו"מ: "יש שיחות וכעת נצטרך להמתיו ולראות מה יהיה".


* טוטנהאם מעוניינת בשחקן הכנף האמריקאי כריסטיאן פולישיץ', כך מדווח הטלגרף.


* אברטון קרובה להחתים את מרקו סילבה כמאמנה החדש, כך נכתב ב"סקיי". סילבה הפורטוגלי אימן בין השאר את ספורטינג ליסבון, האל סיטי והקבוצה האחרונה שלו היתה ווטפורד, ממנה פוטר בינואר האחרון.


אינסיו, מנכ"ל ספורטינג, חשף: "רוי פטריסיו יעבור לנאפולי". הקבוצה הפורטוגלית תקבל 20 מיליון דור והשוער בן ה-30 יחליף את פפה ריינה שסיכם במילאן.



* ריאל מדריד וברצלונה נלחמות על שירותיו של קשר יובנטוס מריאלם פיאניץ', כל על פי דיווחים בספרד. תג המחיר של הבוסני עומד על 65 מיליון יורו. קבוצתו של זידאן, על פי פרסומים, סיכמה עם אלברו אודריוסולה המגן הימני של ריאל סוסיאדד ותרכוש אותו תמורת 40 מיליון יורו.


* בצד השני של מדריד, בארגנטינה פורסם שאנחל די מריה מ-פ.ס.ז' מנהל מגעים עם אתלטיקו מדריד ובשל מערכת היחסים הקרובה שלו ושל דייגו סימאונה והוא עשוי לשוב לבירת ספרד תמורת 40 מיליון יורו אחרי שבעבר כזכור כיכב במדי הבלאנקוס.


* עוד שם נוסף לרשימת השוערים המועמדים לליברפול. אחרי אליסון מרומא, דונארומה ממילאן, יאן אובלק מאתלטיקו מדריד והשוער המבטיח של זאריה לוגנסק אנדריי לונין בן ה-19, כעת אומרים באיטליה כי קלופ עוקב אחר שוערה של לאציו תומאס סטרקושה. על פי העיתון "טוטו", באנפילד מתכוננים להציע ללאציו 25 מיליון ליש"ט תמורת השוער. אם העסקה תצא לפועל, בקבוצה האיטלקית רוצים להביא במקומו את איקר קסיאס שסיים את חוזהו בפורטו.


סטרקושה. יחליף את קאריוס? (Gettyimages)
סטרקושה. יחליף את קאריוס? (Gettyimages)


* אדינסון קבאני
נחשב למועמד בכיר להגיע ליובנטוס אם גונסלו היגוואין יעזוב. לפי דיווחים באיטליה, יובנטוס מעוניינת לרענן את הסגל ולצרף לפחות שלושה שחקנים בכירים, כך לפי רשת "ראי", הטלוויזיה הרשמית של איטליה. מדובר על שחקן חיזוק באף ימין וההעדפה היא לז'ואאו קנסלו מוולנסיה, שחקן קישור תוקף כאשר השם הכי חם הוא סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מלאציו שמדברים עליו גם כמועמד למנצ'סטר יונייטד והשלישי בעמדה מספר 9, אם היגוואין יעזוב אחרי שכבר פורסמו ידיעות על כך שייתכן שהדבר יקרה. אחת הקבוצות שהיגוואין עשוי לעזוב אליהן היא פ.ס.ז' וכן דווח בארץ המגף כי יובה הציעה את הארגנטיני לאינטר עבור מאורו איקרדי, כשהגברת הזקנה מוכנה להוסיף 50 מיליון יורו, וגם לצ'לסי תמורת אלברו מוראטה.


* אנטואן גריזמן שומר על שתיקה בכל הנוגע לשאלה אם יעזוב לברצלונה או לא, וגם לפי "מארקה" נשיא ברצלונה כבר לא בטוח בכך שהוא יגיע לקבוצה. מקורות שעובדים לצידו של הנשיא הדליפו למארקה כי במשך חודשים הנשיא היה בטוח שגריזמן יחתום בברצלונה, אבל כעת הוא חושש שהחלוץ החליט להישאר באתלטיקו מדריד. הטענה העיקרית היא שהשחקנים בקבוצה לחצו על גריזמן להישאר. נשיא אתלטיק מדריד, אנריקו סרסו אמר: "הכל כמו שהיה לפני 30 יום. גרייזמן שחקן שלנו, יש לו חוזה בקבוצה".


* אם גריזמן לא יגיע, ברצלונה סימנה את כריסטיאן אריקסן כאופציה חלופית, כך על פי "ספורט". הדני חתום בטוטנהאם לשנתיים נוספות ובבארסה רואים בו כיורש של אינייסטה. אם יצטרף, פיליפה קוטיניו ישחק בעמדה קדמית יותר לצד מסי וסוארס. גם אריקסן צפוי לעלות כ-100 מיליון יורו. 

 


יישאר באתלטיקו? בברצלונה כבר לא משוכנעים שגריזמן יצטרף (Gettyimages)


סמואל אומטיטי בלם נבחרת צרפת אמר ל'ל'אקיפ: "אני אעזוב את ברצלונה רק אם יגרשו אותי. אני במועדון שמאפשר לי להגשים את חלומותיי". בארסה רוצה להאריך את חוזהו ולהצמיד לו סעיף שחרור של 60 מיליון ליש"ט, אבל עדיין בלי הצלחה. עוד מברצלונה: על פי "קאדנה קופה", עסקת העברתו של הבלם הצרפתי קלמון לנגלה מסביליה סגורה. בארסה תשלם את סעיף השחרור בגובה 35 מיליון יורו והשחקן יחתום לחמש שנים. הודעה רשמית לא צפויה לפני ה-1 ביולי. ואם כבר ברצלונה, אז אריידו בריידה שעובד עם רוברטו פרננדס במועדון הצהיר כי דניס סוארס לא יימכר. "הוא שחקן חשוב". 


* מילאן צפויה להחתים את קשר פיורנטינה מילאן באדל, שסיכם לשלוש שנים וירוויח 2.5 מיליון יורו לעונה. באדל יגיע בהעברה חופשית לאחר שחוזהו בפיורנטינה יגיע לסיומו בסוף יוני. הרוסונרי רוצים גם את מרואן פלאיני


* על פי "הסאן", מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי הכישרון של אסטון וילה ג'ק גריליש (22). שחטאר דונייצק הציבה תג מחיר של 44 מיליון ליש"ט על פרד. 

 

* ריאד מאחרז ממשיך להתקרב למנצ'סטר סיטי שתשלם סכום עתק של 75 מיליון ליש"ט. בינתיים, נאפולי דחתה הצעה של אלופת אנגליה על הקשר ז'ורז'יניו בגובה 39 מיליון ליש"ט. גם צ'לסי חושקת בקשר נבחרת איטליה. 



מאחרז. בכל זאת יחבור לפפ גווארדיולה? (AFP)



* לפי "מארקה", השחקנים שזינדין זידאן רוצה הקיץ הם השוער אליסון מרומא, המגן הימני של סוסיאדד אלברו אודריוסולה, וייתכן מאוד שהוא רוצה להחזיר את מריאנו דיאס ממארסיי. שחקן נוסף הוא הבלם חוסה חימנס מאתלטיקו מדריד. זאת בנוסף לכך לידיעה מאתמול שפרסם העיתונאי הספרדי הבכיר גיאם בלאגה ולפיה הבלאנקוס ישקלו למכור את גארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו אם הדבר יאפשר את רכישת ניימאר.


* באיירן מינכן מעמידה למכירה את הבלם הספרדי חאבי מרטינס. חוזהו מסתיים רק ב-2021.


* בלם דורטמונד סוקראטיס עשוי להיות הרכש הראשון של המאמן אונאי אמרי בארסנל. מחירו יהיה כ-16 מיליון ליש"ט. בימים האחורנים פורסם כי גם מגן יובנטוס בשבע השנים האחרונות סטפן ליכטשטיינר צפוי לחתום בארסנל ללא תמורה לאחר שסיים את חוזהו.



סוקראטיס. בלם דורטמונד מתקרב ללונדון (Gettyimages)


* אקס ליברפול, הבלם מרטין שקרטל, הוצע לניוקאסל על ידי פנרבחצ'ה שרוצה למכור אותו. רפא בניטס אימן אותו בליברפול בעבר. הסלובקי בן ה-33 הוצע במחיר נמוך למאגפייז, שעדיין עובדים תחת תקציב רכש נמוך מאוד.



* מינו ראיולה, סוכנו של יוסטין קלייברט התראיין בהולנד ואמר כי הכוכב הצעיר מוכן לעבור לקבוצה הבאה שלו, אבל איאיקס אמסטרדם לא מעוניינת למכור אותו הקיץ. נאפולי אחת הקבוצות שרוצות אותו ודווח כי גם רומא כבר סיכמה על רכישתו. 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי