דיווח: ברתומאו שוקל מחדש את צירוף קרויף כבר העונה

ג'ורדי קרויף
קרויף | דני מרון

"אס": הירידה של ברצלונה ב' והזכייה של ריאל באלופות הידקו את החבל על צווארם של רוברט ופפ סגורה. ההולנדי הבהיר לנשיא שיגיע רק אם יקבל סמכויות נרחבות וחופש פעולה

(גודל טקסט)

האם ג'ורדי קרויף יגיע לברצלונה? הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו טען שזה לא יקרה לקראת העונה הבאה וגם ההולנדי עצמו טען שהוא מעוניין להתנתק קצת מכדורגל, אך נראה שבכל זאת דברים קורים מאחורי הקלעים. על פי "אס", השניים שוחחו וקרויף הבהיר לברתומאו שיסכים להגיע רק בתפקיד בו יהיו לו סמכויות לבחור שחקנים ולהשתית את הפילוסופיה שלו. 

עוד על פי הדיווח, ברצלונה מחפשת תגובה לשלוש הזכיות הרצופות של ריאל מדריד בליגת האלופות. המנהל הטכני רוברט חטף ביקורת על בניית הסגל והיעדר העומק, אבל לא רק מעמדו מעורער. גם פפ סגורה, דירטור הכדורגל של המועדון, תחת אש. השניים עלולים לעזוב גם בגלל הירידה של בארסה ב' לליגה השלישית. 

ברתומאו מאוכזב מהמצב ושוקל מחדש למנות את קרויף על חשבון אחד מהם. מערכת היחסים בין השניים התחממה לאחר מותו של יוהאן ושיתוף הפעולה של המועדון עם קרן קרויף. משפחת קרויף העריכה מאוד את ההחלטה של ברצלונה לקרוא למיני אסטדי החדש על שם יוהאן. 

כאמור, קרויף הבהיר לברתומאו שהוא רוצה לקבל חופש תנועה לעשות דברים כמו שהוא מבין ולהביא את הרעיונות שלו גם לקבוצה הראשונה. לא ברור האם מהלך כזה יקרה כבר עכשיו, אבל בספרד סבורים שברתומאו מתחיל להשתכנע שמדובר בצעד נכון וחשוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי