היורש של זידאן בריאל מדריד: פוצ'טינו, קונטה או סארי?

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

בספרד מדווחים שחוץ מהשלושה גם ארסן ונגר נמצא בתמונה. מי שאימן בעבר בקבוצה, פאביו קאפלו, מציע לחשוב מחוץ לקופסא והצדיק את המהלך של הצרפתי: "לדעתי גם גוטי מתאים. האווירה סביב זיזו לא הייתה טובה".

(גודל טקסט)
 יממה אחרי ההתפטרות המפתיעה של זינדין זידאן מאימון ריאל מדריד וכמובן שהעניין המרכזי הוא סביב מי שיחליף אותו. נשיא המועדון, פלורנטינו פרז, יצא מההלם בו היה שרוי אחרי ההודעה של הצרפתי והחל כבר לבחון מועמדים.


המועמד המוביל הוא מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, שאומנם האריך חוזה בקבוצה האנגלית עד 2023 אבל יש לו סעיף מיוחד בו הוא יכול לעזוב לפ.ס.ז' או – לריאל מדריד. מועמד מפתיע ארסן ונגר שעזב את ארסנל הקיץ אחרי 22 שנים. גם מאסימיליאנו אלגרי מיובנטוס ואנטוניו קונטה מצ'לסי נמצאים על הכוונת.


מי שניסה לעשות קצת סדר הוא מאמן ריאל מדריד לשעבר, פאביו קאפלו, שדיבר על המועמדים לרשת את זידאן במשרה היוקרתית: "אני חושב שגוטי (שחקן העבר של ריאל שמאמן במחלקות הנוער) יכול להחליף אותו. כמובן שאנטוניו קונטה ומארוציו סארי מתאימים ופוצ'טינו מכיר את ספרד מצוין". סארי מועמד גם להחליף את קונטה בצ'לסי, שכדי להשתחרר מחוזהו של האיטלקי ייאלצו לשלם לו 9 מיליון אירו.


Zinedine Zidane has today resigned as the Real Madrid Head coach, less than a week after winning the 3rd UCL title in a row!

Zidane Madrid stats(2016-18)

3 UEFA Champions League
2 UEFA Super Cup
2 Club World Cup 
1 Spanish Super Cup
1 La Liga

Not Bad! pic.twitter.com/DwridRnMAm

— Markton G. (@GeorgeMarkton) May 31, 2018


קאפלו הצדיק את העזיבה של הצרפתי: "אני חושב שזו הייתה ההחלטה הנכונה כי האווירה במדריד לא הייתה הכי טובה. כבר שלושה חודשים שהוא ידע שאם הוא לא זוכה בליגת האלופות הוא מפוטר למרות שהוא כבר אחד מהמאמנים הגדולים בתולדות ריאל מדריד".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי