עושים שוק: בייל עשוי להישאר בריאל, באלוטלי ישוב לאנגליה?

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

דיווחים על כך שהתפטרותו של זינדין זידאן עשויה להוביל לכך שהבלאנקוס יציעו חוזה חדש לוולשי, "סופר מריו" עשוי להצטרף לארסנל. וגם: פאסטורה במו"מ עם ווסטהאם, צ'לסי הודיעה לסארי על כך שלא תשלם עבור שחרורו

(גודל טקסט)
המונדיאל מתקרב בצעדי ענק וגם הקבוצות ברחבי העולם מעוניינות לנסות לצרף כמה שיותר שחקנים עוד לפני שריקת הפתיחה של גביע העולם ברוסיה. ספורט1 עם כל ההעברות, הדיווחים והשמועות.


רשמי
* וולבס, העולה החדשה לפרמיירליג, הודיעה כי מימשה את האופציה לרכישת החלוץ בניק אפובה שהושאל מבורנמת'. כידוע, החלוץ שמשחק בנבחרת קונגו נמכר מהזאבים לוברנמות' תמורת 10 מיליון ליש"ט ב-2016 וכעת נמכר בחזרה באותו הסכום. גם הבלם ווילי בולי עזב את פורטו סופית ונרכש.

Wolves have triggered options in the loan agreements of Willy Boly and Benik Afobe, which will see both make permanent moves to Molineux this summer.

https://t.co/FluyV0D00q

— Wolves (@Wolves) June 1, 2018

* האדרספילד הודיעה על צירופו של שוער לסטר בן האמר בחוזה לשלוש שנים. הוא סיים את חוזהו אצל השועלים ויעבור ללא תמורה.




שמועות
* לפי "הגרדיאן", צ'לסי הודיעה למאוריציו סארי כי לא תשלם עבור שחרורו מנאפולי. המשמעות היא שהמאמן, כנראה, יישב בביתו העונה.


* ווסטהאם יונייטד במו"מ מתקדם עם פאריס סן ז'רמן לרכישת הקשר הארגנטיני חאבייר פאסטורה. הוא צפוי לעלות כ-20 מיליון ליש"ט.



פאסטורה. פטיש החל מהעונה הבאה, כך עושה רושם (AFP)


* מגן פאריס סן ז'רמן, תומא מונייה שלא נכלל בתכניות של המאמן החדש תומאס טוכל, כך לפי דיווחים כמובן, הבהיר כי ישמח להישאר גם אם תגיע הצעה ממנצ'סטר יונייטד, אליה הוזכר כמועמד.


* גארת' בייל רצה לעזוב את ריאל מדריד, אבל התפטרותו של זינדין זידאן עשויה להפוך את הקערה על פיה וכעת הבלאנקוס שוקלים להציע לוולשי חוזה חדש.


* מריו באלוטלי עשוי לשוב לפרמיירליג, כשמי שמעוניינת בחלוץ שנפרד מניס היא לא אחרת מאשר ארסנל. בעבר שיחק "סופר מריו" במנצ'סטר סיטי ובליברפול.



באלוטלי. בדרך חזרה לפרמיירליג (AFP)


* אתלטיקו מדריד סיכמה עם מונאקו על רכישת הבלם ג'יבריל סידיבה תמורת כ-25 מיליון יורו, כך לפי ה"ל'אקיפ".


* באיירן מינכן מוכנה להקשיב להצעות על ארתורו וידאל, ג'רום בואטנג, טיאגו אלקנטרה וחואן ברנט.


* מנג'ר אברטון החדש מרקו סילבה מעוניין לרכוש את הפורטוגלי וויליאם קרבאליו, שהוזכר בקיץ שעבר כמועמד לארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי