אפילו הצוות המקצועי הופתע מזידאן, רונאלדו הודיע שיעזוב לפני קייב

זינדין זידאן עם כריסטיאנו רונאלדו
זינדין זידאן עם כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

לא שקט בריאל מדריד: לפי "אס", גם עוזריו של זידאן לא ידעו על כוונתו להתפטר ואף תוכננה ישיבה לאותו היום. ב"מארקה" דווח ש-CR7 הודיע לשחקנים כבר לפני מספר שבועות על סיום דרכו, אך הם הופתעו מהתזמון שבחר

(גודל טקסט)

ההודעה של זינדין זידאן ביום חמישי האחרון על כך שיעזוב את ריאל מדריד בתום העונה הכתה בתדהמה את כל עולם הכדורגל, אחרי שהגיעה בעיתוי מפתיע במיוחד. עד כמה מפתיע? העיתונאי הספרדי תומאס רונסרו חשף ב"אס" הבוקר שאפילו הצוות המקצועי הופתע מהבשורה, אחרי שהמאמן הצרפתי קבע לאותו היום ישיבה בנוגע לקדם העונה של אלופת אירופה.

לפי הדיווח, אחרי חגיגות הזכייה בליגת האלופות, זידאן קבע עם עוזריו, הצוות המקצועי והצוות הרפואי של המועדון ישיבה ביום חמישי בשעה 18:00 בנוגע לקדם העונה שתחל ב-17 ביולי. ביום רביעי בלילה קיבלו המוזמנים הודעת וואטסאפ שבישרה שהישיבה נדחתה, אך אף אחד לא דמיין שהגורם לכך יהיה הודעת העזיבה המפתיעה של המאמן הצרפתי. התדהמה מההודעה של זיזו יכולה להצביע על כך שהוא שמר על העניין בסוד ולא הדליף לאף אחד, או כפי שנכתב ב"אס": "זידאן היה ג'נטלמן עד הסוף".

ואם כבר קדם העונה, ב"אס" נכתב שהנסיעה של הקבוצה למונטריאול ולאחר מכן למסע המשחקים מול מנצ'סטר יונייטד במיאמי, יובנטוס במרינלנד ורומא בניו ג'רזי, לא מצאו חן בעיני זידאן והצוות המקצועי, מאחר ששחקנים רבים של הקבוצה ייקחו חלק במונדיאל ועשויים להגיע לשלבים מתקדמים, כך שבמצב כזה הבכירים בסגל יהיו קארים בנזמה וגארת' בייל (אם יישאר), לצד שחקנים צעירים רבים. במצב כזה, העדיף המאמן היוצא לקיים את האימונים במדריד ולטוס רק למשחקים, אך המועדון התעקש על הטיסה למונטריאול.


זידאן. הצוות המקצועי לא האמין שזאת הסיבה לדחיית הישיבה (Gettyimages)

ובזמן שזידאן כבר נחשב לנחלת העבר, בסנטיאגו ברנבאו עוקבים אחרי מצבו של כריסטיאנו רונאלדו, שהופתע מאוד לרעה מהתפטרותו של המאמן. כזכור, הפורטוגלי אמר אחרי ה-1:3 על ליברפול דברים שנשמעו כמו הודעת פרידה מהמועדון, הודעה שהפתיעה את כולם כולל הנשיא פלורנטינו פרס. יחד עם זאת, ב"מארקה", נחשף הבוקר שרונאלדו לא הסתיר בפני חבריו לקבוצה בשבועות האחרונים את רצונו לעזוב את בירת ספרד וגילה שהמצב הפך להיות מסובך עבורו.

עם זאת, למרות שעבור רבים מהשחקנים היה מדובר במשחקו האחרון של רונאלדו, הם הופתעו מהעובדה שבחר להודיע על כך דווקא אחרי הניצחון בגמר ליגת האלופות וכפי שכבר דווח, האירוע גרם לאווירה עכורה בחדר ההלבשה. התפטרותו של זידאן אומנם דחקה לשוליים את נושא עתידו של הפורטוגלי, אך הבעיה עדיין קיימת. עם זאת, במועדון רגועים בהתחשב בעובדה שהכוכב מחזיק בחוזה עד 2021 עם סעיף שחרור של מיליארד יורו כך שהדבר בידיים שלהם.


רונאלדו. החברים לא ממש הופתעו מההודעה (Gettyimages)

בנוסף, רבים מאמינים שכמו במקרים נוספים בעבר, גם הפעם מדובר בעיקר ברעש וצלצולים ושבסופו של דבר CR7 יישאר בבירת ספרד. רונאלדו מצפה למחווה מהמועדון בדמות חוזה חדש ומשודרג, אך למרות שלא מדובר בדבר שגרתי עבור שחקן בן 33, הוא ממשיך להפתיע בכל עונה כך שלא יפתיע אם הוא יקבל את מבוקשו גם הפעם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי