דיווח: גריזמן החליט להישאר באתלטיקו. בסביבתו מכחישים

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

בספרד פורסם הבוקר שהחלוץ הודיע לסביבתו שיעדיף להישאר סגנית האלופה בעקבות ההחלטה לרכש, אך ב"ל'אקיפ" דווח שהוא מכחיש. "נכון להיום, אנחנו לא יודעים איפה ישחק בעונה הבאה", אמר מקורב לשחקן

(גודל טקסט)

אז איפה ישחק אנטואן גריזמן בעונה הבאה? תלוי את מי שואלים. הבוקר (שני) דווח בעיתונים "ABC" ו"אס" שלמרות כל השמועות שקושרות אותו לברצלונה, החלוץ הצרפתי הודיע לסביבתו שהוא קיבל סוף סוף החלטה לעונה הבאה, והיא להישאר באתלטיקו מדריד.

לפי הדיווח, המחוייבות של אתלטיקו לצרף שחקני רכש ברמה עולמית כדי להתחרות על כל התארים בעונה, הייתה מה ששכנע את גריזמן לקבל את ההחלטה והוא ממתין לראות תזוזות בחלון ההעברות. עוד נכתב ב"אס", שהמנהל המקצועי של סגנית אלופת ספרד, אנדראה ברטה, עסוק מאוד החודש והמטרה של אתלטי היא להציג רכש חדש עוד לפני המונדיאל.

יחד עם זאת, ב"ל'אקיפ" הצרפתי מיהרו לפרסם דיווח סותר לפיו גריזמן הכחיש בסביבתו שיישאר באתלטיקו. "נכון להיום, אנחנו לא יודעים איפה ישחק אנטואן בעונה הבאה", אמר מקורב לחלוץ, שהוסיף: "הוא עדיין לא חתם בקבוצה חדשה ובניגוד לכל מה שפורסם בחודש האחרון, הוא גם לא סיכם את תנאיו בברצלונה". כזכור, גריזמן כבר אמר בעבר שיחליט עוד לפני המונדיאל היכן ישחק בעונה הבאה כדי להגיע לרוסיה בראש שקט, כך שאם הוא יעמוד במילתו, שנשאר רק להמתין להתפתחויות בשבוע וחצי הקרובים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי