מסי: גריזמן שחקן ענק. ברור שנבין אחד את השני

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הכוכב התייחס בראיון לאפשרות שישתף פעולה עם הצרפתי: "כדי להיות הקבוצה הטובה בעולם צריכים את השחקנים הכי טובים, שזאת תהיה הבעיה של המאמן". על זידאן: "עזב ברגע טוב" ומה הוא חושב על האמירה של רונאלדו?

(גודל טקסט)
 בישראל מתעסקים בעיקר בהברזה של ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה ממשחק הידידות שתוכנן להתקיים בשבת באצטדיון טדי, אך בינתיים כוכב ברצלונה התראיין ל"מונדו דפורטיבו ודיבר בין השאר על האפשרות שישתף פעולה עם אנטואן גריזמן בעונה הבאה, עתידו הלא ברור של כריסטיאנו רונאלדו וההחלטה הפתאומית של זינדין זידאן לעזוב את ריאל מדריד.


כשנשאל מסי על החתמה אפשרית של גריזמן, הוא תיאר אותו כ"חוגאדוראסו" – שחקן ענק בסלנג ספרדי – והבהיר לגבי האפשרות שישתף איתו פעולה במגרש: "אני תמיד אומר שאם שחקנים טובים תמיד קל להבין אחד את השני וגריזמן הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שנמצא ברגע ענק בקריירה היוצאת מן הכלל שלו. בסופו של דבר המאמן יראה איך הכל מסתדר, אבל ברור שהוא שחקן ענק ונבין אחד את השני".


התחרות בהתקפת הבלאוגרנה, ששבנוסף למסי כוללת שמות כמו לואיס סוארס, עוסמאן דמבלה, פיליפה קוטיניו ועוד אמר הפרעוש: "אם גריזמן יגיע זה תלוי במאמן, וזה לא דבר שסגור במאה אחוז, אבל ברור שככל שתהיה לנו יותר איכות יהיה טוב יותר. אנחנו רוצים להיות הקבוצה הטובה בעולם ובשביל זה אנחנו צריכים את השחקנים הטובים בעולם, ושזאת תהיה הבעיה של המאמן".



גריזמן. לא כל אחד מקבל מחמאות כאלה ממסי (AFP)


בנוסף נשאל הפרעוש על יריבו לכדור הזהב, כריסטיאנו רונאלדו ועל האמירה שלו אחרי גמר ליגת האלופות בקייב ממנה השתמע שיעזוב את ריאל מדריד: "לא יודע מה עבר לו בראש, מה הוא חשב ומה היו המניעים שלו להגיד את מה שאמר. בטוח שיש לו את הסיבות שלו. בכל מקרה, מדובר בהחלטות אישיות שאני לא יכול להביע עליהן דעה או להגיד יותר מדי".


"לגבי ההתפטרות המפתיעה של זינדין זידאן מתפקיד מאמן אלופת אירופה אמר מסי: "זה הפתיע אותי מאוד. אף אחד לא ציפה לזה, אבל היו לו את הסיבות שלו. אף אחד לא יכול להגיד לו כלום. האמת היא שהוא עזב בדרך טובה, אחרי כל מה שזכה בו והעבודה שלו… אף אחד לא יכול להטיח שום דבר בפניו".


ENTREVISTA EXCLUSIVA MD: La dura autocrítica de Messi sobre el cruel KO de Roma https://t.co/sVgPzvcYuq por @MDpor_elmundo y @ffpolopic.twitter.com/XLW58vFbEB

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) June 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי