מסי: "הלוואי שניימאר היה חוזר לבארסה, אבל זה קשה לביצוע"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

הפרעוש התראיין בספרד, לא דיבר על המשחק מול נבחרת ישראל ומוטרד מליגת האלופות: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיתקע שלוש עונות ברבע הגמר"

(גודל טקסט)
אם חשבתם שהמשחק שבוטל בישראל מטריד את ליאו מסי, אז תחשבו שוב. מלבד גביע העולם שהוא עוד לא זכה בו, מה שחושב לפרעוש הארגנטינאי זה שיש סיכוי שניימאר יעבור לריאל מדריד. בראיון שפורסם עם הכוכב בספרד הוא אמר על חברו הברזילאי: "באופן אישי, הלוואי שהיה חוזר לברצלונה כי הוא שחקן יוצא מהכלל, אבל זה יהיה מאוד קשה לביצוע. בכל אופן הייתי מאוד אוהב לראות אותו חוזר". על מעבר צפוי ליריבה השנואה: "ממש לא הייתי אוהב את זה". 


על חוזהו שמסתיים בעוד 3 שנים ועל תיפקודו במגרש, אמר מסי: "אני בסדר כמו שאני עכשיו. אני לא חושב על זה. נראה כשהזמן יגיע והחוזה שלי יסתיים. נצטרך לראות היכן אני עומד בצרכים של המועדון, אבל זה דבר שלא מטריד אותי כרגע". 
 

"אין לי בעיה לשחק כמספר 10. כבר שיחקתי בעבר בתפקיד והיום המשחק שלי לא סטטי כמון בעבר בתפקיד אחד. אני יכול להתרגל אליו בקלות ואני אוהב לשלוח משם מסירות".

האפשרות שיעזוב כמו צ'אבי לקטאר או אנדרס אינייסטה ליפן: "לא משהו שחשבתי עליו עד עכשיו. המעבר לקבוצה אחרת כרוך גם בצרכים של המשפחה ועוד גורמים. אתה לא מחליט לעזוב לשחק בסין מהיום למחר. למרות שלא תהיה לי בעיה לשחק בארה"ב או בכל ליגה אחרת. כבר אמרתי שלא אשחק בקבוצה אחרת באירופה חוץ מברצלונה ואני חולם על ניואלס אולד בויס, אבל לא יודע אם ייצא לפועל". 

בכל הנוגע לליגת האלופות, מסי ודאי שלא היה מרוצה: "אין לי הסבר. זה נכון שכעסתי מאוד בגלל שהגענו עם יתרון גדול מהמשחק הראשון, אבל אחר כך ראינו שגם לליברפול קרה אותו דבר באולימפיקו. מה שמתסכל מאוד היה שהודחנו שוב ברבע הגמר. ברצלונה רוצה לזכות בכל התארים וליגת האלופות מפעל חשוב, אבל קחו את ריאל מדריד שזכתה בו. הם לא זכו באליפות ולא בגביע".


"מצד אחד הלך להם באירופה ומצד שני בספרד לא הצליחו. הכעס אולי נבע מכך שהיתה לנו שנה מדהימה בה הפסדנו רק שלושה משחקים ועדיין הודחנו ברבע. אנחנו הראשונים שרוצים לשבור את המחסום הזה של רבע הגמר. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד עונה כזאת באלופות להיתקע שלוש עונות ברבע הגמר".

La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… "NO PODEMOS ESTAR OTRO AÑO SIN GANAR LA CHAMPIONS". pic.twitter.com/ysgwawR830

— El 10 (@el10blaugrana) 6 ביוני 2018


נראה שאתה ביחסים טובים עם ארנסטו ואלוורדה. מה טוב בו? 

"הוא אחד שאומר תמיד מה הוא חושב. אין לו בעיה להגיד כל דבר. הוא בן אדם טוב ויודע כדורגל. הוא גם תמיד מכין את עצמו. הוא מדבר הרבה עם השחקנים".

חושש מסרט הקפטן: "לא חושש. זו גאווה גדולה. יש לי דוגמה מצוינת איך להיות קפטן טוב מפויול, צ'אבי ואינייסטה. אני רוצה לחקות אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי