דיווח: המו"מ בין כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד תקוע

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הבלאנקוס לא מוכנים להעלות את הצעתם מ-25 מיליון יורו לעונה לפני בונוסים על זכייה בתארים, אך לפי פרסום נוסף הכוכב הפורטוגלי יישאר לפחות עד 2020 לאחר ששילם לרשויות המס גם חובות עתידיים

(גודל טקסט)

האם כריסטיאנו רונאלדו הגיע לגביע העולמי עצבני? כשעתידו בריאל מדריד לא ברור, הרי שהוא בעצמו רמז שניות לאחר סיום גמר ליגת האלופות שהוא לא ימשיך, אולי כחלק מהמו"מ להעלאת שכרו שלעת עתה לא צלח, הוא נצפה במהלך אימון ברוסיה בועט כדור על חבורת ילדים מקומיים שלא הפסיקה לקרוא בשמו.

באחד המצבים נראה רונאלדו בועט את הכדור לעברם בעוצמה, הכדור פגע באחד הילדים והחבורה השתתקה. מצלמות רשת הטלוויזיה הארגנטינית TYC קלטו את האירוע ושאלו האם זו הייתה מתנה של רונאלדו לילדים או רק רמז שלו לעברם: "תשתקו". 

בתוך כך, פרסם האתר האמין בספרד "אל קונפידנשיאל" כי לרונאלדו יש את כל הסיבות להישאר בריאל מדריד לפחות עד 2020, מכיוון שהוא כבר שילם למס הכנסה את כל החובות העתידיים על שימוש בזכויות בשמו עד 2020. אם יצטרך לעזוב למדינה אחרת הוא יצטרך לשלם מחדש את מהס, ומובן מאליו שהדבר לא כדאי לו. 

"מונדו דפורטיבו" כתב כי המו"מ בין ריאל מדריד לרונאלדו תקוע. ההצעה האחרונה שלהם היא כמו שהייתה באפריל. שכר של 25 מיליון יורו ושיכול לעלות ל-32.5 רק עם זכייה בכל התארים האפשריים כולל "כדור הזהב".


רונאלדו באימון נבחרת פורטוגל ברוסיה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי