ברצלונה מגבירה את המאמצים לצירוף פרנקי דה יונג

פראנקי דה יונג
פראנקי דה יונג | האתר הרשמי

אלופת ספרד ממשיכה בחיפושים אחר יורשו של אינייסטה, קשר אייאקס הוזמן להתרשם ממתחם האימונים (צפו בביצועיו). נשיא גרמיו: "אנחנו נקבע מתי ארתור יעזוב". וגם: רשימת השחקנים שצפויים לעזוב

(גודל טקסט)
לעומת הרעש בריאל מדריד, ברצלונה חווה שבועות שקטים למדי. בארסה, על פי הדיווחים בספרד, מחפשת בעיקר קשר איכותי שיצליח למלא את החלל שהותיר אינדרס אינייסטה. העיתון "מונדו דפורטיבו" יצא בכותרת גדולה על פרנקי דה יונג מאייאקס. על פי הפרסום, אלופת ספרד הודיעה למועדון ההולנדי שהיא מעוניינת בשחקן ואף שוחחה עם הסוכן שלו עלי דורסון. מי שמערים קשיים נכון לרגע זה הוא המנהל הספורטיבי מארק אוברמארס שנאלץ לוותר גם על ג'סטין קלייברט שחתם ברומא וכעת עלול לאבד גם את הקשר המוכשר ואת הבלם מתיאס דה ליכט שמבוקש בטוטנהאם.


דה יונג בן ה-21 גדל באקדמיה של אייאקס ויש לו חוזה במועדון עד שנת 20200. הקשר צפוי להמריא בימים הקרובים לחופשה פרטית בברצלונה ועל פי הפרסומים אלופת ספרד הזמינה אותו להתרשם ממתקן האימונים. העיתון ההולנד "דה טלחראף" אישר את המידע. חשוב להדגיש כי נכון לרגע זה מועדון הפאר ההולנדי אינו רוצה למכור, אך אם וכאשר תוגש הצעה רשמית לא נראה שתהיה לו הרבה ברירות. תג המחיר של הכישרון בן ה-21 עומד על 20 מיליון יורו.


בנושא אחר, עדיין לא ברור האם ארתור הברזילאי, שכבר סיכם במועדון, יצטרף הקיץ או בינואר 2018. גרמיו מתעקש להשאיר את השחקן אצלה עד לסיום משחקי הליברטדורס ונשיא המועדון רמילדו בולזן השכיר לראשי ברצלונה שיש מסמך חתום בין המועדונים לפני השחקן יגיע רק בחודש ינואר. "ברצלונה חתמה על אופציה לרכוש אותו. אנחנו נקבע מתי הוא יעזוב", אמר.


בתוך כך, ישנם לא מעט שחקני ברצלונה שעדיין לא יודעים מה יעלה בגורלם בעונה הקרובה. אחד מהם הוא אליש וידאל שהיה מבוקש בסביליה, אך טרם חלה התקדמות בנושא ובספרד טוענים שהמגן ממתין שסביליה תגיש לברצלונה הצעה רשמית לצרפו. בנוסף לדאולפו שנמכר ב-13 מיליון יורו לווטפורד, גם פאקו אלקסר, אנדרה גומש ומוניר אל-חדדי צפויים להימכר.


Frenkie de Jong — Linked to Barcelona, Frenkie is one of the most exciting midfield talents in the world. Composed, skillful, and a brilliant passer, the sky's the limit for the young Dutch midfielder.

pic.twitter.com/1OOaknp3wW

— EiF Video (@EiF_Highlights) June 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי